Platonik olduğum birinin duygularından emin olmadan ona açılmak istemiyorum sizce açılmalı miyim?

Bi seviyor Bi sevmiyor gibi sevmeyen birine açılmak istemiyorum sonra diyorum ya seviyorsa git söyle ne kaybedersin ama içimden bir his diyemiyor
Platonik olduğum birinin duygularından emin olmadan ona açılmak istemiyorum sizce açılmalı miyim?
Cevapla