Birisine platonikken başkası ile konuşmam o kişiye haksızlık olur mu?

Gerçekten aşkından öldüğüm biri var ama ilerlemeyen bir ilişkimiz var ve olmayacak gibi duruyor ama aklım sürekli ona kayıyor. Çevremde benle konuşmak isteyen çok fazla erkek var ama ben konuşursam ve sevemezsem ona haksızlık olur diye konuşamıyorum. Kalbimdeki kişiden kurtulmak istiyorum başkasını bunun için kullanmakta istemiyorum. Kullanma amacı ile de değil sadece kalbimdeki yokmuş gibi davranmak için birileri ile konuşmak o kişiye haksızlık olur mu
Birisine platonikken başkası ile konuşmam o kişiye haksızlık olur mu?
Cevapla