Yapamıyorum ders çalışmaya çalışıyorum bir anda aklıma geliyor gözlerim doluyor yemek yiyorum bir anda boğazım düğümleniyor aklıma geldiği an kalbim ağrıyor sürekli birinin yanında durmak istiyorum yalnız kalinca ağlamaya başlıyorum
Baci icin yana yana unutuyorsun bazen üzülme disariya cik hava al aktivite yap yoksa aklina hep o gelcek sen degisik ortamlara cikmalisin aklina getirme düşünmemeye calis tatlim
Benden daha üst kademeye sahip bir hayatı vardı lüks yerlerden giyinirdi bir gün ben butiklerden alışveriş yaptığım için şaşırdığını etrafında ki kızların Zara'dan giyindigi söyledi bu da benim çok zoruma gitti ve o an orada ayrıldim
Seven adam senin maddi durumuna bile bakmazdi.. seni her halinle kabl ederdi ne var yani butiklerden alisveris yapiyorsn nolmuş olabilir bende yurt disindayim ama zaradan giyinmiyorum fransada dogdum buyudum hic bi kiyafetimi zaradan almadm mecbur degilim ki benim canim nerden almak isterse ordan alirim
Hiç aramadı ben yazdım bir kaç kez normal arkadaş olarak konuşmak istersen konuşuruz dedi ben önce kabul ettim ama sonra beni uzdugunu hissettim arkadaş kalma olayının çünkü bir anda Instagram takibi arttı baska kızları ekledi ben bana olan aşkına inanıyordum dediği tek şey benim için bir kez biten bir şey bitmiştir
Pslkmis ya üzülme o öyle yapiyorsa sennde mutlu görun mutlu ol gercekden kendini uzgun gibi göstertme… sosyal medydada mutlu gibi gözük.. zengin biri ya seni hor göruyo bence ama takma valla degmezz bile
Normalde hiç böyle karaktere sahip biri gibi değildi bir yıldır birlikteydik cok iyi çöl sakın biriydi ilişki bittikten sonra kalbi katilasti çök değişti
Yeteri kdr olgun degil aynen bide sen diyorum meseleye cok buyutmusun ya yani dusunce ufak biseyden sorun cikmis ama sen alinmasaydin bisey olmazdi aslinda …
Sana nefretle bakti ya bence o sinirden bakisi o an sinirliydi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Zaman halledicek herşeyi
Zor geçiyor biraz
Başkasıyla konuş
Hâla ona aşıkken başkasıyla konuşmam
Ayrildiginmi 1 ay
Evet
Hayatina odaklan..
Yapamıyorum ders çalışmaya çalışıyorum bir anda aklıma geliyor gözlerim doluyor yemek yiyorum bir anda boğazım düğümleniyor aklıma geldiği an kalbim ağrıyor sürekli birinin yanında durmak istiyorum yalnız kalinca ağlamaya başlıyorum
ayrilik sebebi neydi prki
Baci icin yana yana unutuyorsun bazen üzülme disariya cik hava al aktivite yap yoksa aklina hep o gelcek sen degisik ortamlara cikmalisin aklina getirme düşünmemeye calis tatlim
Benden daha üst kademeye sahip bir hayatı vardı lüks yerlerden giyinirdi bir gün ben butiklerden alışveriş yaptığım için şaşırdığını etrafında ki kızların Zara'dan giyindigi söyledi bu da benim çok zoruma gitti ve o an orada ayrıldim
Sürekli dışardayim sadece bugün çıkmadım bı yere artık iyi olduğumu ve yalnız durabilecegimi düşündüm yine başladığım yere döndüm canım çok yanıyor
O zengin senin durumun orta bu mu sorun yani?
Seven adam senin maddi durumuna bile bakmazdi.. seni her halinle kabl ederdi ne var yani butiklerden alisveris yapiyorsn nolmuş olabilir bende yurt disindayim ama zaradan giyinmiyorum fransada dogdum buyudum hic bi kiyafetimi zaradan almadm mecbur degilim ki benim canim nerden almak isterse ordan alirim
O seni sevmiyormu hic aramadi sormadi mi? Ayrildiktan sonra..
Hiç aramadı ben yazdım bir kaç kez normal arkadaş olarak konuşmak istersen konuşuruz dedi ben önce kabul ettim ama sonra beni uzdugunu hissettim arkadaş kalma olayının çünkü bir anda Instagram takibi arttı baska kızları ekledi ben bana olan aşkına inanıyordum dediği tek şey benim için bir kez biten bir şey bitmiştir
Pslkmis ya üzülme o öyle yapiyorsa sennde mutlu görun mutlu ol gercekden kendini uzgun gibi göstertme… sosyal medydada mutlu gibi gözük.. zengin biri ya seni hor göruyo bence ama takma valla degmezz bile
Kac yasinda bu cocuk? Ergen felan mi?
20 yaşında
Normalde hiç böyle karaktere sahip biri gibi değildi bir yıldır birlikteydik cok iyi çöl sakın biriydi ilişki bittikten sonra kalbi katilasti çök değişti
Cok tuaf seni seviyormuydu ki?
Ergen ya biraz 20 yasindaymis daha cocuk sayilir
Ya sadece bu nedenle kusmek bilmiyorum ya sen cok cbk alınmısın gibi
Bende onun ilk askiydim bana olan sevgisinden emindim ki hala eminim neden böyle oldu anlamadım
Doğru yeteri kadar olgun değildi
Ben alındım ve sinirlendim en son konuşmamızda tartışma esnasında bana nefretle bakışını hiç unutamicam ben dedi
Yeteri kdr olgun degil aynen bide sen diyorum meseleye cok buyutmusun ya yani dusunce ufak biseyden sorun cikmis ama sen alinmasaydin bisey olmazdi aslinda …
Sana nefretle bakti ya bence o sinirden bakisi o an sinirliydi
Başka birini bularak
Hâla ona aşığım ilk kez aşık oldum ben onu içimden atmadan başkasını hayatima almaya çalışmak yanlış olmaz mi
Denemekten zarar gelmez yanlış olur veya olmaz
Deneyeceğim insana yazık olur baskasina aşık birinin benle konuşmasını istemezdim bende başkasına yapamam
Konuşmaya başlarken başta söyle benim durumum böyle de flört olarak takıl
Başka biriyle konuşmak hiç içimden gelmiyor ben ondan ayri olmama rağmen ona ihanet ediyormuşum gibi hissederim
:)) Açık et kendini konuşalım
Hayır
Hayatta bol şans o vakit