Görüştüğümüz gunun ertesi günü yazmayan sevgili ve Babasının hasta olduğunu farklı şehire getirdiğini falan söylüyor bu yazmamasın?

Görüştüğümüz gunun ertesi günü yazmayan sevgili ve Babasının hasta olduğunu farklı şehire getirdiğini falan söylüyor bu yazmamasına engel mi ya

Ben yazdim napiyosun falan diye öyle uazdi normalde hep mesaj atan biri

Ailevi sıkıntısı var diye insan sevdiğini görmezden gelirmi

Görüştüğümüz gunun ertesi günü yazmayan sevgili ve Babasının hasta olduğunu farklı şehire getirdiğini falan söylüyor bu yazmamasın?
Cevapla