Buluşmaya diye kilometrelerce gidip gelmemesi olayı yaşayan :) ?

Ben bugün bunu yaşadım şimdi otobüste bunu yazıyorum dönerken, kilometrelerce yol gittim 1 seneden fazladır konuştuğum kız benimle buluşmaya gelmedi elimde hediyemle kaldım indiğim gibi… işleri varmış gerçekten özür diliyomuş. Ne yapıcağımı bilemedim kalakaldım orada yoruldum ben ya gerçekten kendimi o kadar aşağılanmış hissediyorum ki
Buluşmaya diye kilometrelerce gidip gelmemesi olayı yaşayan :) ?
Cevapla