Gözden uzak olan gönülden de ırak olur mu, uzak mesafe ilişkisi yoruyor artık ne yapmam gerekiyor, detaylar ayrıntıda?

2 sene önce 7 Haziran günü yani bugün KS de tanışmıştık, Aralık ayından beri de birbirimizi görmüyoruz okullar kapalı olduğu için ( Aileler bilmediği için birbirimizin olduğu şehirlere de gidemiyoruz). Zaten birkaç defa soğukluk olmuştu bende kendisine karşın ama bir şekilde toparladık. Şimdi ise sinifimda bir kız gördüm ve hoşlanmaya başladım kendimi engelleyemedim. Bu durumun yanlış olduğunu biliyorum ama gönlüme engel koyamıyorum.

Ne yapmalıyım bu durumda sizce?

Gözden uzak olan gönülden de ırak olur mu, uzak mesafe ilişkisi yoruyor artık ne yapmam gerekiyor, detaylar ayrıntıda?
Cevapla