Çiçek ya da başka bir şey.. Sevmediğim bir kimse bana neden bir şey versin ki? Ne haddine. Özellikle çiçek verecek samimiyeti nereden buldu acaba. O samimiyeti görmeden olursa kesinlikle yanlış bir davranış.
Saçma bana sevmediğim biri çiçek verdi ve teşekkür edip sarıldım bu centilmenliktir illa o şahıstan hoşlanman gerekmiyo ya da sevmen çiçek alıp vermek bambaşka bir duygu