Sevdigim adamin cocuklari var (mis) ne tepkisi vermem gerekiyor? ya da neyapmam gerekir?

Sevdigim adamla yaksalik iki aydir konusuyoruz. Onu sevdigimi soyledim bunu biliyor. O simdi arkadas olalim diyor. Cunku o beni daha hic tanimiyor. Kendi ailesinden baskasina guvenmeyen biri. Ama bana guvendigini soyledi. Dedi sen farklisin.. Ama diyor senin istedigin gibi sana vermemem. Elimden gelse yaparim diyor ama yok. Bi sebebi var ama cozemiyorum. Internete baktigimda bir cocugu var mı diye arastirirsan yok yani. Hayatimda hic gormedim bir cocuk paylastigini. Yani sadece hep kendini arkadaslarini paylasir. Bildigin tam bekar bir adam gibi. Ben ondan daha fazla bilgi edinmek icin baska yerlere de girdim arastirdim. Mesela is yerinin sitesine. Bayram gunu onun kapisinada gitmisler hediye vermek icin. Bi baktim orada resimde iki tane cocuk var. Suphe ettim. Ama dedim yok onun degildir cunku ikiside kucuk 5-7 yaslarindalar.. okadar sene geri gidince ozamanda bekar bir adamdi benim bildigim. Cunku paylasimlarinda asla evlendigini ya da her hangi birsey olsugunu hic koymadi.. iki gun oncede bi resim paylasmisti arabasini. Ama boyle baktiginda arabasinin icinde kucuk bir el var. Onu gorunce iyice bi icim gitti. Acaba dusundugum dogrumu diye. Ama ona soramiyorum. Korkuyorumki benden uzaklasacak diye. Kafamm coook karisikk.. yasi benden evet buyuk🥺 neyapmamm gerekiyor

Sevdigim adamin cocuklari var (mis) ne tepkisi vermem gerekiyor? ya da neyapmam gerekir?
Cevapla