Biz erkekler kızlara açılmak tan neden utaniriz?

ya da kızlar neden erkeklere açılmaz lar?
Hani bir söz vardır ya
BUNCA İNSAN YALNIZ KEN
NEDEN BUNCA İNSAN YALNIZDIR diye
anlamlı açıklama lütfen (kızlar sizde)
Biz erkekler kızlara açılmak tan neden utaniriz?
Cevapla