Bir kız hiçbir şey yokken başka bir sevdiği yokken neden bir anda ayrılık mesajı atar?

Deprem dolayısıyla sevdiğim kıza yardımcı oldum çok uğraştım ailesiyle tanıştırdı ve azcık kafası dağılsın diye depremden sonra yemeğe felan çağırdım derken şehirde ev buldum oraya taşıdım evlerini sonra teyzesi anneannesi dayısı felan benim sevdiğimi uzağa gönderdiler ben yine pes etmedim uğraştım hediyeler çiçekler şiirler herşeyi yaptım sonra gittiği yerdeki kuzenleri buna evlilik teklifinde bulunmuşlar sevdiğim geri geldi ben ona iş buldum sonra tekrar hoş geldin deyip otogarda karşıladım ve ailesinin yanına götürdüm tekrar ben bunları ailemin yanına yemeğe çağırdım ve sevdiğime ilerde senle evleneceğim dedim ve anneanneside vardı yanımızda ve evlenmek istediğimi daha sonra diye başbaşayken söyledim sarıldı bana mutlu oldu ve doğum günü varmış yeğeninin oraya götürecek anneannesini evine bıraktık orada kuzenleri kuz olsun erkek kuzenleri vardı hepsine söyledi gelin gidek diye sonra anneannesi beni söyledi yok gelmesin dedi bir anda ben bunları bıraktım doğum günü evine kadar benle el sıkışıp HOŞÇAKAL deyip gitti şok üstüne şok oldum ve cumartesi günü saat 1 17 de watsaptan mesaj attı sen evlilik düşünüyorsun ben senle evlenmeyeceğim ne bugün nede sonra deyip mesaj atıp bırakıp gitti ben ne yapayım ilk önce kafama sıkayım dedim allahtan korkuma yapmadım ne yapayım arkadaşlar bana biri akıl versin unutamıyorum özlüyorum her düşündüğümde bayılıyor ve her sabah kalktığımda ağlayarak kalkıyorum bana bir çare bana bir akıl verin ne olursunuz kaybetmeye dayanamıyorum kalbim ağrıyor 4 günden beri arkadaşlarım ailem bu kız seninle dalga geçiyor Boş ver deyip duruyorlar yüreğime söz geçiremiyorum yalvarırım akıl verin ne olursunuz

Bir kız hiçbir şey yokken başka bir sevdiği yokken neden bir anda ayrılık mesajı atar?
Cevapla