Bana takıntılı, aşık bir çocuk var. Arkadaşız ama onu nasıl kendimden vazgeçiririm, nefret ettiririm?

Bir cocuk var cok samimiyiz çok saf temiz biri çok farklı bambaşka konustuk bana söyledi önceden aylarca hep instagramda beni stolkluyormus bakıyormuş herseyimi yazmam cevap vermem diye gelmiyormus çok sevindiğini söyledi ve birbirimizi cok benziyorz ortak özelliklerimz aynı ben ona kendimi anlatmadan sanki yıllardır izlemiş gibi beni biliyor herşeyi dogru tahmin ediyor çok duygusal şair ruhlu naif kibar merhametli centilmen biri aslan burcu ama Yengec burcu özelliklerin hepsini taşıyor buluşma sözüm var bana defter yazıcakmıs bana olan duyguları yasadıkları hakkında vericekmiş duygular bana en büyük mutlulugum ilacım sensin sen yokken kendimi zararlar veriyordum mutsuzdm hayata küsmüştüm intihar etmeye düşündüm kazıklar yedm sen benim yaramı sardın dedi su kadarcık bir tane göz yası aksa canım yanıyor sonra bana aşık oldugunu itiraf etti bende benim duygularım yok yalnız takılmaya kendimle olmayı seviyorum cok mutluyum sevenim varmıs lütfen hayal kurma üzülme bir tane göz yasın akarsa beni cehennemine atarsın seni dostum olarak görüyorm dedm gerçekten öyle bahane değil çok değer veriyorm en büyük değerlim ama bana saplantı musallat bir türlü vazgeçmiyor tamam olsn dostuz seni bırakmıcam seni seviyorum dedi onu nasıl kendimden kurtalcam benden nefret etmeli kurtulmalı napıcam ben lütfen söyleyin
Bana takıntılı, aşık bir çocuk var. Arkadaşız ama onu nasıl kendimden vazgeçiririm, nefret ettiririm?
Cevapla