


Arkadaşlar kız arkadaşımla ayrıldım ben de kafamı dağıtmak için iddia oynamaya başladım meğersem bu oyunda iyiymişim gerçekten de aşkta kaybeden kumarda kazanıyor umarım devam eder böyle 2-3 aya araba alırım 😅



Arkadaşlar kız arkadaşımla ayrıldım ben de kafamı dağıtmak için iddia oynamaya başladım meğersem bu oyunda iyiymişim gerçekten de aşkta kaybeden kumarda kazanıyor umarım devam eder böyle 2-3 aya araba alırım 😅
Kanka öncelikle bu soruyu kafanda sil ve kazanmaya devam et. Kazanmışsın lan işte niye kafanı kurcalıyorsun durduk yere. Hatta senden ricam bana da kuponları atarsan çok makbule geçer.
Kanka anlık oynuyorum hiç planlı oynamıyorum boş günümde boş anlarımda sadece oynuyorum
Sana takip isteği atacam ne zaman yaparsam burdan sana söylerim ama haberin olsun normalde izindeyim diye boş zamanım var diye oynuyorum Çarşamba günü geri işe başlayacam çok da zaman ayıramayabilirim çünkü başta da belirttim sadece boş zamanımı değerlendiriyorum
Cevap
2Cevap
Ben de diyorum neden bu kadar zenginim. Meğer aşkta kaybettiğim içinmiş
Nice aşksız senelere o zaman inşallah
kazandığını fazlasıyla kaybetmişsindir mk kumarda kazanan olmaz
İddiayı pek oynayan bir insan değilim yeni bundan önce taş patlasın 2-3 kere oynamışımdır ama futbola özellikle merakım var her ligi 10 seneyi aşkındır takip ediyorum uzun sürmez kanka zaten dediğin gibi kumarda uzun vadeli kazanan olmaz ama kardan zararım 2bin falandır gördüğün gibi tek maç oynadım hep
Bir de borsaya da ilgim var ve borsada çok sevdiğim bir laf var kâr cebe yakışır bu süreçte hem işten izin almıştım hem de kız arkadaşımdan ayrıldım bosluktaydım diye oynadım Çarşamba günü gene işe gidecem büyük ihtimalle uzun süre oynamam yine
Kumarı oynatan kazanır sadece. Oda haram para olduğu için ahlı para olduğu için onada yaramaz zaten.
İkisi de yok anlamadım bu işi
Olmasın daha iyi özellikle aşk hiç olmasın valla insanın kişiliği değişiyor bazen
Aşk bizden uzak olsun istemez dertsiz başına dert başka bir halt yok
Aynen öyle benimki uzun iliskiydi bitti gerçekten sonradan düşününce kendime o kadar haksızlık etmeme neden oldu ki o ilişki şöyle diyeyim 2 ay önceki benle şimdiki ben bir masaya otursa şu an ki kişiliğim 2 önceki halimi ağlatarak kaldırır o masadan o kadar değişmiştim
Evet karşındaki kişi nasılsa ona gore degisiyorsun mecburen kotuyse yandın
Amaaan Allah herkesin çarşısını pazar etsin bu saatten sonra aşk yok söz verdim kendime sadece kariyer ve düzen sadece her anlamda kişisel gelişime odaklı olacam
Hsndsjs allah seni napmasın cidden en dogru karar bu yani dertsiz hayatın olur
Büyük konuşmak istemiyorum ama bu saatten sonra aşık olmam imkansıza yakın zaten bari kariyer yapayım da yarın arkamı döndüğümde geçmişime baktığımda başardım diyebileceğim şeyler olsun
Evet en mantıklısı bu olur zaten senın ıcın
Ne kadar kazandın toplam
Tam hatırlamıyorum çünkü çok da yedim hesabını yapmadım ama 20 vardır 10 günde kazandığım
20 bin mi
Evet kaba tahmin söylüyorum 20bin vardır
Ama o parayı emek vermeden kazandığın için hayrını göremeyebilirsin yanlış anlama ama hayatın kanunu böyle yinede sen bilirsin
Araba olayını şaka niyetine söyledim bu parayı yiyorum sadece keyfime bakmak için harcıyorum bir de kumardan değil de başka haram yollardan kazanan çok insan gördüm gerçekten o paranın acısı kişiden olmasa bile aile bireylerinden birinde çıkıyor
Evet iste çıkıyor bide kendin için harcasan bile hayrını göremezsin falan hiç değmez bulaşma bence
Kumarcı bir insan değilim aslında bahis olayını da çok seven biri değilim boş zamanım var diye oynadım bu hafta bir iki güne ise geri dönecem uzun süre oynamam büyük ihtimalle çünkü zamanım olmaz o kadar hatta sana yemin ederim 4 sene once ben üniversite 1 sınıf öğrencisiydim arada harçlığımı çıkarmak için kaçak bahis oynatan birinin yanına gidip bahis oynardım adam bana iş teklif etti dedi gel sistemi sana devredecem sadece oyna kaybetsen benden gider ne kazanırsan ortak oluruz kabul etmedim sevdiğim bir iş değil çünkü kumar oynamak
Hmm anladım bence hepten bırak gitsin yapabilirsin sana güveniyorum
Zeynep mi gerçek ismin net bilmiyorum ama Zeynep diyecem sana bak Zeynep ben zaten oynayan bir tip değilim bir de emeğim olmayan bir şeyi de kazanmak cidden rahatsız eder beni öylesine oynadım 500 lirayla başladım 1000 lira oldu onunla oynadım derken derken parça parça bu kadar oldu bu hafta full eve tıkılmıştım bir nevi depresyon halindeydim dün bir de bugün çıktım dışarı sadece insan meşgul olacağı bir şey arar ya sıkıldığı için benimki de öyle bir şey ben zaten işime geri döndüğümde bunlarla uğraşacak zamanımı bulamam
Anladım aslında en iyisi hiç bulaşmamak ama olan olmuş bundan sonra oynamayı düşünüyor musun peki
Yok ya dedim ya işten zamanım kalmaz ki ben sporu özellikle futbolu 10 yılı aşkındır takip ediyorum boş zamanımı sadece doldurdum
Hmm anladım hayırlısı olsun inşallah bırakırsın bir daha devamı gelmez 🙂
Gelmez büyük ihtimalle 😅
Gelir gelir
Ay pardon yanlış anlamışım
Zeynep kanka geç oldu uyu istersen. bunlar hep uykusuzluktan 😅
Ohoo sabahlıyorum knk ben 😂
Okul? İş?
Bitti okul yaz geldi ya
Ha doğru ya tatile oldu dmi okuldan bayağı uzak hissettim kendimi
Okuyo musun ki
Okul bitti benim şu an 2. Üniversiteyi okuyorum ama açıktan okuyorum 2. sini
Ne okuyosun
şu an tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik önce ki bitirdiğim bölüm de inşaat teknikerliği
Kaç yaşındasın
25 oldum
Çalış Bi an önce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?