Sevgilimle konuşmayı kesmek istediğimi söyledim ama kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?

bilmiyorum ben ilişkimizde bazı şeyleri çok fazla kafaya takıp çok fazla düşünüyorum zaten sürekli buluşmak istiyor bende buluşamıyorum ailem sıkıntılı bu konuda anca buluşabilirsekte aileme yalan söyleyerek gidebiliyorum o da sürekli olmuyor ama ilişkim yokken kafam daha rahat oluyor çünkü aileme yalan söyleyip sürekli birisiyle buluşma zorunluluğum olmuyor aileme bu sefer hangi yalanı söylesem inanirlar mi ne derler diye stres olmuyorum napmaliyim sizce mesajıma da bakmadı zaten 2 saat olacak?
Sevgilimle konuşmayı kesmek istediğimi söyledim ama kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla