Yani demek istediğim aynı yerde çalışıyorsunuz ya orada çalışan başka arkadaşlarınız yok mu belki onlar biliyordur. İlla ki konuşulur yakın görülen kisilerle.
Tamamda hergün konuşmuyor ya belkide kız arkadaşlariyla konusuyor misal iş gelisinde konuşuyordu süpheliydi lakin bilemedim fazlasiyla samimiyetli bi konuşmaydi sanki ama gene takarsa yarin sormak istiyorum bu kolyeyi çok seviyorsun galiba diyerek
Dalga agzinada vurmak istemiyorum pek açıkcasida ayrica benden 2 yaşta büyük bu olasıligıda içine katinca zor gibi gelio ama uyuyoruz ya istiyorum onuu
İyi akşamlar bugün baya sey oldu Sordum kolyesini megersem annesi ablasina almiş ablasida takmiyormuş o takmiş çok anlamlı bi kolye dedim begendimi söyledim Bi farkli bakismalsr oldu gibi ama arada bir sonrasinda normal takiliyoruz yanii bana bakıp duruyor bazen yakaliyorum goz goze geliyoruz ve bikaç saniyede hala bakmaya devam ediyor gülümsüyor çok garip
Umarım biraz zor neden dersen instasini istedim adin ne dedim direk soyledi ama eve gitti falan bekliyorum hala kabul etmedi niye anlamam naz mi yapiyor dicemde kendisi snap kullanan biri instada 500 e yakın takip takipcisi olan biri benim bukadar olanaksiz zor şeylerden sonra şans yüzüme bakarmı düşündügüm gibimidir
Dun gece bi yarım saat sonra kabul etti ya gene bi bakişlar oluyor sonradan somurtmalar başliyor benim ona karşi temaslarim oluyor koluna veya sirtina falan ama bilmiyorum daha nasil belli ederim ondan hoşlandigimi onu şımartmadan belli etmek istiom
Hım ya kisa sureli girdi zaten eylulde cikacakmiş galiba ama sanki bazen cici kız ayaklarına konusuyor benimle bazende oraya buraya bakiyor hic belli olmuyor beni boyle daha belirgin şeylere sonuçlara ihtiyacim var düşünuyorum bu kızın üni okudugu yerde 4 kiz arkadaşi varmis sözde dedigine gore ama instada 500 e yakin takip takipcisi var nasil olacak bide aramizda 2 yaş var ufagim ondan
Yerinde olsam onun işten çıkmasına yakın bir zamanda hoşlandığımı söylerdim. Şimdi söylemezdim reddederse aynı ortamda bulunmak kötü olur. 500 takipciye gelirsek de demek ki her isteği kabul ediyor. Snap puanının kaç olduğunu görebiliyor musun?
Snapchat kullanmiyorum lakin sorabilirim kaç oldugunu dogru cevap verirse ogrenirim fakat o bi işle ugraşirken telrfonuna baktım kiz arkadasi mesaj atmiş ama birde bi erkek var burak diye buda mesaj atmiş instadan 'himm' die aldatılmış hissine kapilmak istemiyorum ama sanki o gibi his var uzerimde biz sadece arkadaşız iş arkadaşı fazlası degil ama keşke benim gibi olsa ben onu kendim gibi zannetmiştim snap puanınin kac oldugunu ogreneyim bi
Snap kullanıp kullanmadıgını sordum direk telefonundan gordum gibi yaptım ilk geldigi gun sabah bi abla demisyim sonradan düsundum ve 2 yaştan bişey olmaz die dusundum ve direk adını hitao etmeden şöyle böyle konuşmaya devam ettik gibi oldu sırf bugün bi adiyla hitap ettim taş yerinden oynadı nerde ablam nerede abla demek istedide kaç gündür abla demedigimi biliyor ve farkinda bunun ama bugün ismiyle hitap edince "bana abla de" demek istedi direk sonrasinda yüzumü astim biraz konusmadik bi kac saat sonradan bana sordu bugün enerjin düşük falan banamı küstun yoksa bende dedim niye kuseyim sana küsecek bir şey yokki falan gibisinden ama bi erkekle konuşuyor gibime gelio günduz onun telefonuna baktıgımda dm den mesaj geldigini farkettim bir erkek tarafindan "himm"yaziyordu bilmiyom iyice saçma bi şey haline geldi ritme göre şerbet veriyor kız
Ve sureklide yanii bana bakiyor goz ucuyla ki bakıyormuyum ona diye mesela foto cekiyordu o anda bana baktı ona bakiyormuyum diye gibisinden yani sürekli bi ilgi arayışında gibi ama gerçekten nabza göre şerbet vermeyi biliyor
Gelişine derler ya onun gibi ilerliyecegim galiba zamana birakicam biraz telrfonunu benden gizliyor falan bu beni biraz endişelerndiriyor ama bakalım zaman bize neler yasatacak pekte olacak gibi görünmuyor ama bende bi kizla arkadaş degil özenle bözenle begendigim kızla ciddi iliski kafasindayim ya komple biter sadece calısir gider ya da bişeyler olur mu bilemedimm🫤
Bende anlamiyorum ama bence var bi konustugu isin her bos anında telefonuna bakiyor bi şeyler yazıyor galiba ya sinsi benimle iş arkadaşligi ayagina beni kandiriyor bilmiyom nasil tam bi sonuca varicam ki ben ya
Bencede ya yüz verme konusunda galiba yuzune fazla guldum fazla samimi oldum o guluyor ben somurtsam farkli anlaşılir ama yapacak bir şey yok bir sure oldugunu nasil anlayacagim pekii
Evet öyle yapman lazım. Bence ilk adımı atmış oldun zaten anlamış. İstese belli etmeye çalışırdı sen de cesaretlenip beğendiğini söylerdin ama baksana ablam falan diyorsa gerek yok yani.
Aynen öyle bana bu tarz söylemlerdede bulunuyor mesela 'oooo beyfendi parfümünüzü nereden aldiniz kac bin tl falan parfum şisesini gordü galiba ablam derse bidaha sen ne merakliymişsin abla olmaya dicem cidden yeto sıktı artık
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hoş buldugum bi kiz var çaliştigim yerde biynuna kolye takıyor sonsuzluk işaretinin içinde kücük bir yüzük var tektaş gibi sizce?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Olabilir evet
Sormaya cekiniyorum sorarsam kotu olur zaten
Sor bence en azından netleşir
Ya sorarsam iş iyice b*k olabilir yanii bana yakında davraniyor ama kesin bişey yok elimde bakışlar var bazen ama
Senin kararın
Karasızım:/
Niye b*k olsun ki bir de aynı yerde çalışıyorsunuz öğrenmek zor olmamalı. Hoşlandığını söylemek şart değil
Ne dicem senin boynundaki kolyenin anlamı varmımı diye sorucam
Benden bi tık büyük buarada ama minyon yanii
Yani demek istediğim aynı yerde çalışıyorsunuz ya orada çalışan başka arkadaşlarınız yok mu belki onlar biliyordur. İlla ki konuşulur yakın görülen kisilerle.
Gidip sorma tabi
Sadece ikimiz variz patronu saymiyorum hiç bile
Ne isi ki bu
Çorap terlik vb eşyaların satış işini yapıyoruz
Anlaşılır ya telefonda biriyle konuşurken mesajlasirken ne biliyim aynı ortamdasınız sonuçta
Tamamda hergün konuşmuyor ya belkide kız arkadaşlariyla konusuyor misal iş gelisinde konuşuyordu süpheliydi lakin bilemedim fazlasiyla samimiyetli bi konuşmaydi sanki ama gene takarsa yarin sormak istiyorum bu kolyeyi çok seviyorsun galiba diyerek
Şakalasarak söyle baska kolyen yoksa alayım falan de öyle arkadaşça yaklaş şüphelenmesin
Dalga agzinada vurmak istemiyorum pek açıkcasida ayrica benden 2 yaşta büyük bu olasıligıda içine katinca zor gibi gelio ama uyuyoruz ya istiyorum onuu
2 yaş çok değil ki
Deill zatwn kız minyon ama sorun şu o üni 1 de ben daha bu sene gircem sinava olur mu olmazmi bilmiyom
Niye olmasın ya şimdi bunu düşünme kolyeyi öğrendikten sonra düşünürsün
Önce kolye işini halledeyim eger pozitif bisey olursa sana yazarim gene :)
Yardımcı olurum, iyi geceler
İyi geceler 🖐
İyi akşamlar bugün baya sey oldu
Sordum kolyesini megersem annesi ablasina almiş ablasida takmiyormuş o takmiş çok anlamlı bi kolye dedim begendimi söyledim
Bi farkli bakismalsr oldu gibi ama arada bir sonrasinda normal takiliyoruz yanii bana bakıp duruyor bazen yakaliyorum goz goze geliyoruz ve bikaç saniyede hala bakmaya devam ediyor gülümsüyor çok garip
İyi aksamlar, çok iyi sormana sevindim😅devamı gelir inşallah
Umarım biraz zor neden dersen instasini istedim adin ne dedim direk soyledi ama eve gitti falan bekliyorum hala kabul etmedi niye anlamam naz mi yapiyor dicemde kendisi snap kullanan biri instada 500 e yakın takip takipcisi olan biri benim bukadar olanaksiz zor şeylerden sonra şans yüzüme bakarmı düşündügüm gibimidir
Naz yapıyor gibi duruyor
Dun gece bi yarım saat sonra kabul etti ya gene bi bakişlar oluyor sonradan somurtmalar başliyor benim ona karşi temaslarim oluyor koluna veya sirtina falan ama bilmiyorum daha nasil belli ederim ondan hoşlandigimi onu şımartmadan belli etmek istiom
Instagram hesabını sormuşsun ya bence oradan biraz anlamıştır o yüzden biraz geç kabul etmiş olabilir isteği
Hım ya kisa sureli girdi zaten eylulde cikacakmiş galiba ama sanki bazen cici kız ayaklarına konusuyor benimle bazende oraya buraya bakiyor hic belli olmuyor beni boyle daha belirgin şeylere sonuçlara ihtiyacim var düşünuyorum bu kızın üni okudugu yerde 4 kiz arkadaşi varmis sözde dedigine gore ama instada 500 e yakin takip takipcisi var nasil olacak bide aramizda 2 yaş var ufagim ondan
Yerinde olsam onun işten çıkmasına yakın bir zamanda hoşlandığımı söylerdim. Şimdi söylemezdim reddederse aynı ortamda bulunmak kötü olur. 500 takipciye gelirsek de demek ki her isteği kabul ediyor. Snap puanının kaç olduğunu görebiliyor musun?
Snapchat kullanmiyorum lakin sorabilirim kaç oldugunu dogru cevap verirse ogrenirim fakat o bi işle ugraşirken telrfonuna baktım kiz arkadasi mesaj atmiş ama birde bi erkek var burak diye buda mesaj atmiş instadan 'himm' die aldatılmış hissine kapilmak istemiyorum ama sanki o gibi his var uzerimde biz sadece arkadaşız iş arkadaşı fazlası degil ama keşke benim gibi olsa ben onu kendim gibi zannetmiştim snap puanınin kac oldugunu ogreneyim bi
Maalesef herkes zannettigimiz gibi çıkmıyor. Öğrendin mi puanı
3 binmiş sadece 5 kisi varmis yakin arkadasi cogunluk kiz galiba
+ bide bugun adı ile hotap ettim bikaçkere en sonunda bana dedi nerde ablam abla nerde dedi falan ne abla dememi falanmi beklio acaba
Normal de abla diye hitap ediyorsan dikkatini cekmis, bence ona ilgi duyduğunu anlamıştır o yüzden öyle demistir. Snap puanini nasıl öğrendin
Snap kullanıp kullanmadıgını sordum direk telefonundan gordum gibi yaptım ilk geldigi gun sabah bi abla demisyim sonradan düsundum ve 2 yaştan bişey olmaz die dusundum ve direk adını hitao etmeden şöyle böyle konuşmaya devam ettik gibi oldu sırf bugün bi adiyla hitap ettim taş yerinden oynadı nerde ablam nerede abla demek istedide kaç gündür abla demedigimi biliyor ve farkinda bunun ama bugün ismiyle hitap edince "bana abla de" demek istedi direk sonrasinda yüzumü astim biraz konusmadik bi kac saat sonradan bana sordu bugün enerjin düşük falan banamı küstun yoksa bende dedim niye kuseyim sana küsecek bir şey yokki falan gibisinden ama bi erkekle konuşuyor gibime gelio günduz onun telefonuna baktıgımda dm den mesaj geldigini farkettim bir erkek tarafindan "himm"yaziyordu bilmiyom iyice saçma bi şey haline geldi ritme göre şerbet veriyor kız
Anlamış işte emin olmaya çalışıyor. İlk önce moralini bozup sonra sorması falan
Ve sureklide yanii bana bakiyor goz ucuyla
ki bakıyormuyum ona diye mesela foto cekiyordu o anda bana baktı ona bakiyormuyum diye gibisinden yani sürekli bi ilgi arayışında gibi ama gerçekten nabza göre şerbet vermeyi biliyor
Bundan sonra napmayi düşünüyorsun
Gelişine derler ya onun gibi ilerliyecegim galiba zamana birakicam biraz telrfonunu benden gizliyor falan bu beni biraz endişelerndiriyor ama bakalım zaman bize neler yasatacak pekte olacak gibi görünmuyor ama bende bi kizla arkadaş degil özenle bözenle begendigim kızla ciddi iliski kafasindayim ya komple biter sadece calısir gider ya da bişeyler olur mu bilemedimm🫤
Hakkında hayırlısı olsun diyelim artık, bu konuda sormak istediğin bir şey olursa sorabilirsin. İyi geceler : )
Ona adiylamı hitap etmeliyim yoksa adsız gibimi hitap etmeliyim sizce?
Adıyla hitap etmeye devam et bence
Cekiniyom ama arada bir adiylada hitap ediyorum bana ablam dedi yanliş duymadiysam duymazdan geldim
Seni mi deniyor anlamıyorum ki
Bende anlamiyorum ama bence var bi konustugu isin her bos anında telefonuna bakiyor bi şeyler yazıyor galiba ya sinsi benimle iş arkadaşligi ayagina beni kandiriyor bilmiyom nasil tam bi sonuca varicam ki ben ya
Bence bir süre yüz verme
Bencede ya yüz verme konusunda galiba yuzune fazla guldum fazla samimi oldum o guluyor ben somurtsam farkli anlaşılir ama yapacak bir şey yok bir sure oldugunu nasil anlayacagim pekii
Geri adım at bakalım ne yapacak ona göre bir şey yaparsın sen de
Maalesef insanların yüzüne gülünce şımarıyorlar. Kendini geri çekenler kıymetli günümüzde.
Umursamaz tavirlarmı sergile diyorsunuz dogrumu anladim
Evet öyle yapman lazım. Bence ilk adımı atmış oldun zaten anlamış. İstese belli etmeye çalışırdı sen de cesaretlenip beğendiğini söylerdin ama baksana ablam falan diyorsa gerek yok yani.
Aynen öyle bana bu tarz söylemlerdede bulunuyor mesela 'oooo beyfendi parfümünüzü nereden aldiniz kac bin tl falan parfum şisesini gordü galiba ablam derse bidaha sen ne merakliymişsin abla olmaya dicem cidden yeto sıktı artık
Yok öyle deme boş ver bir süre dediği şeyleri bakalım umursamaz olunca da simaracak mı
Ya umursamaz olunca o bana hep pas vermeye çalisirsa napayim illaki diyaloga girmek isteyecek
Hiç çizgini bozmadan devam. Bir öyle bir böyle olmaz.
Haklisin oyun oynamiyoruz bu nezamnaa kadar deevam edecek ya da hepmi ciddi takilmaliyım umursamaz
Bilmiyorum kızın tavrına göre
Tamam pazartesi gene yazarım görüşüz şimdilik