
Sevdiğiniz insana koşup sarılmak sizi iyi hissettiriyor mu 🤔
#Aşkİlişkileri

Sevdiğiniz insana koşup sarılmak sizi iyi hissettiriyor mu 🤔
#Aşkİlişkileri
Sevdiklerimize sarılmak, onlarla duygusal bir yakınlık hissetmemizi ve güvenli bir ortamda olmanın huzurunu yaşamamızı sağlayabilir. İnsanlar arasındaki dokunma ve fiziksel temas, duygusal bağların güçlenmesine katkıda bulunabilir ve stresi azaltabilir. Ancak her bireyin tercihleri ve sınırları farklı olabilir, bu yüzden her zaman karşılıklı rızaya ve kişisel sınırlara saygı göstermek önemlidir.
Sevdiğim insanlara ne zaman ihtiyacım olsa o yerde bulamadığım için eskisi kadar çekici ve iyi gelmiyor.
Sanırım artık sistem direkt bu yönde çalışıyor bende haliyle kendi motivasyonumu kendim sağlıyorum. Biraz arabesk gibi oldu ama kusura bakmayın.
- Ve evet ben herkessiz yaparım ✌️😀✌️
Cevap
6Cevap
Koşmadan sarılmak da iyi hissettirebilir :D
Evet sarılmak zaten genel anlamda insanlara iyi hissettirir, sarılın djdjjs
Sevdiğin insanlara sarılmak iyi geliyor. Annen misal?
mutlu hissettirir
Eskiden evet harika hissettiriyordu ömür boyu onun kollarında kalabilirdim ama her mutluluğun bir sonu vardır.
Hemde nasıl ya. Sevdiklerimiz iyi ki yaşamımızda <3
Hayatımda hissettiğim en iyi şey bu olabilir.
Ah ah keşke elimde öyle şans olsa durmam yanına gider sarılırım
Evet baya hem de
Hem de çok ama artık öyle biri yok hayatımda.
Koşmadan da iyi hissettiriyor
bu o kadar güzel bir duygu ki yaşan anlayabilir
Pek değil
Hissetiriri
Bilmem
Bilmiyorum ki
evet
Evettt
Sevdiğim insan yok
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?