Arkadaslar 22 yasindayim bosluktayim kendimi yok etmek istiyorum napicam ben:( ?

Son dönemde yasadigim haksizliklar ekonomik guclukler ve sorumluluklar beni gun gun yok ediyor uni. Hevesim vardi ayni zamanda yeni bosandim bi oglum var daha 2 yasinda kirsal kesimde yasiyor olmam tum imkanlari kisitliyor kitaplar aldim defterler aldim uni icin hazirlaniyorum ama cok yorgunum suana kadar bisey yapmiyor olmam ve evlenip ayrilmak + bir oglumun olmasi ust uste binince kaldiramiyorum. Kocam sizofreniydi maddi durumumuz cok iyiydi fakat bana zarar veriyodu (bicakli) ondan dolayi ayrildim barismak istiyor ama pskolojisi bozuk ilaclarla ayakta duran bi ruh hastasi :((( bana yardim edin lutfen hersey cok agrima gidiyor...:(
Arkadaslar 22 yasindayim bosluktayim kendimi yok etmek istiyorum napicam ben:( ?
Cevapla