Merhabalar nasil baslasam bilmiyorum aslinda hem iyiyim hem kötü. Evliyim 1 yaşında bir kızım var 30 yasindayim ozel bir sirkette insan kaynaklarinda calisiyorum. Daha önce 10 yil suren bir iliskim oldu nisanlanmistik, liseden beriydi , universiteyi herseyi birlikte okuduk gezdik mutluyduk evlenmemize 13 gün kala ayrildik olmadi.. Hemen sonra esimle tanistim cok kisa sure icerisinde evlendim ve hemen cocugum oldu..
Eşime bu iliskiden hic bahsetmedim kocamın adı Ümit eski nişanlimin adı da ümitti tesadüf. Gecen hafta kuzenimden yani ben ondan supheleniyorum eski nisanlimi ogrenmis geldi anlat kac sene sevgili oldunuz aranizda ne gecti? Benimle adlarımız ayni diye oldun belki de, nasil soylemezsin bu isin icinde baska is var dedi o şeref.. sizide bulurum ben dedi, agza alinmayacak sozler soyledi. Sana dokundu mu falan dedi. Bende ya senin sevgilin olmadı mı benden once kimseyle birsey yasamadin mi? dedim, bundan sonra hic bir sey eskisi gibi olamaz dedi gözleri doldu, bende tamam boşanalım o zaman dedim sinirimden ağladim, ağlamanda kendin gibi yalan ne yaparsan yap dedi. Çocugumu alip annemlere geldim 10 gundur burdayim hic aramadi beni sadece kardesimi ve babami arayip kızimi gormeye geliyor. Cok rahatim ailemle aksamlari disari cikiyorum evde yemek hazir oluyor, ailem, kizim huzurluyum ama yinede kocamı seviyorum ozluyorum ama geri donemem benden özür dilemeden mutsuzum ne yapicam bilmiyorum sizce nasil duzeliriz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer