Çok teşekkür ederim @livaneli
Bu yaz aşk mı yoksa bir yaz kaçamağı mı arıyorsunuz?
Çok teşekkür ederim @livaneli

Açıkçası ben ikisini de aramıyorum ama düzgün birisi olursa gerçekten sevdiğine inandığım birisi olursa Sevgi isterdim.
Hiç bir şey aramıyorum ben zaten yaz aşkını da saçma buluyorum Yaz aşkı, genellikle yaz mevsiminde yaşanan yoğun romantik veya duygusal bir ilişki veya flört dönemini ifade eder. Yaz aşkı genellikle tatil dönemlerinde, seyahatlerde veya yaz etkinliklerinde tanışılan biriyle yaşanan kısa süreli bir ilişki olabilir. Yazın güzellikleri, özgürlük hissi ve sıcak havalarda yaşanan romantik atmosfer, bu tür ilişkilerin oluşmasını teşvik eder. Yaz aşkı, genellikle yoğun duygular ve heyecan ile karakterizedir. Sıcak havalarda yaşanan maceralar, plajda geçirilen romantik anlar veya geceyarısı yıldızları altında romantik buluşmalar gibi deneyimler, yaz aşkının özel ve hatırlanması gereken bir dönem olduğunu vurgular. Ancak, yaz aşkları genellikle kısa süreli olabilir ve bazen yaz tatilinin sonunda sona erebilir. İkinci bir şans veya daha uzun vadeli bir ilişki oluşturma olasılığı her zaman var olsa da, yaz aşklarının çoğu zaman geçici ve sezonsal karaktere sahip olduğu unutulmamalıdır. Yaz aşkı, bazı kişiler için özel ve unutulmaz bir deneyim olabilirken, bazıları içinse daha hüzünlü bir hatıra olabilir. Her durumda, önemli olan yaşanan anıların keyfini çıkarmak, duygusal bağların farkında olmak ve her deneyimi öğrenme ve büyüme fırsatı olarak değerlendirmektir.
Herhangi bir arayışta değilim
https://www.youtube.com/embed/cN1zrtHp9isSoru, aklıma bu şarkıyı getirdi.
Efsane zamanlar be kardeşim ya
Evet cidden öyle. Daha kaliteliydi
Eig için sağol
Onu ilk kez geçen yaz görmüştüm. İlk kez o zaman dokunmustum, sarılmıstım, öpmüstüm. Uzun uzun gözlerine bakıp yüzünü sevmiştim. Bu yaz tekrar kavuşmak istiyorum. Neyi düzeltir bilmiyorum ama hasretle sarılmak istiyorum. Gün geçtikçe içimi bir karanlık kaplamaya başladı. Umarım karanliklari aydinliga çevirir kavuşuruz da artık.
Nasipten öte yol yok biliyorsun
Cevap
7Cevap
Hiçbir şey aramıyorum. Şu sıralar yaşadığım olaylardan kurtulayım yeter
Hayır olsun seni bu kadar etkileyecek ne yaşadın
2 yıl boyunca kimseyi istemiyorum. Ama olsaydı yaz aşkı olurdu
Niye özellikle 2 yıl hadi 3 yıl sonra olursa ne yapacaksın zaman doldu diye istemeyecek misin 😂
Ya iki saat açıklamaya usendim.
Şöyle üniversite son 2 yıl kaldı ve bazı koşullarım şu an iyi değil gelecek ile ilgili bir planın var bu yüzden 2 yıl diye bir sınır çektim kendime. Gerçekten değen biri olursa neden olmasın ama iki saat birinin o şeye değecek mi değmeyecek mi zimbirtisi ile ugrasamam
Gerçekten haklısın ya belli bir zaman sonra inan ki bu işler insanı yoruyor yani olmasını istiyorsun tamam yalnız yalnız da hep bir vakit geçmiyor insan sevildiğini hissetmek istiyor ama bazen de diyorsun ki ya arkadaş şimdi dertsiz başıma dert mi alayım
Aynen öyle. O yüzden birbirimizi yormayacak onun sa çabaladığı benim de çabaladığı ilk görüşte aşkın olduğu bir ilişki olursa ancak o zaman başlayacağım. Onun haricinde fos. Gerçekten kafam bunu kaldırabilecek güçte değil. Yoruldum bazı seylerden
Zaten ilk görüşte aşk diye bir şey de pek inanmıyorum ya bir insanla konuştukça sohbet ettikçe onu seni tamamladığını senin onu tamamladığını bildikçe Sevgi oluşur şartlarında müsaitse yaşanacak bir şeyler varsa yaşanır
Inan bana deneyimli degilim. Sadece hemen kalbimi attıran da oldu tanıdıkça ya da o bir şey yapmasa bile istemeden hoşlandığım da oldu
Bir yerde de her şeyin nasibi ve vakti vardır ya demek ki onun da vakti var
Umarım 😕
Ben Antalya'da yım Knka bizde ful kaçak et kesmek var mis gibi her gün pilav yenmjyor xksnxjwksiwo
Hayırlı işler Baba poşeti unutma 🧐
Ağa kılıf olunca sarmiyor karşı taraf bariyer alsın Max 2 defa görüyorum sonrasını kendi düşünsün 😂
😂😂😂
Hayatımız para, para, para, para, para iki yüzüne kara, çok çektirdin hep bana o yüzden dizlerim yara, yara, yara, yara, yara
😂😂
Yaz aşkı denilen şey sahilde yiyişmek işte hava soğuyunca bitiyo biliyoruz
en azindan durust
Aşk maşk hikaye yani her şey heves
evlenmek isteyen erkek icinde ki heves
Ben kendi adıma konuşmam gerekirse heves ilişkisi sevmediğim bir akım.. ortaları sevmediğim için gelecek göremezsem bitirme yanlısıyım.. iki kahve içip gezip sabah akşam wp de konuşmak bana göre sevgi değil ben gelecek odaklıyım
Hem aşk hem de kaçamak istiyorum.
Ah kardeşim ya sana da birini bulamadık
Hayırlısı olsun kardeşim bu aşk meşk işlerini veya sevgili olaylarını bu kadar kafana takma Yani olan insanlar da tam dört dörtlük mutlu değil
benim aradigimm ask bir omurluk yazlik degil <3
Hiç bir şey istemiyorum
Bu yaz kafamı dinlemek istiyorum
Kaçamaklarla işim olmaz
İkisinide aramıyorum. Hedef kariyer
artık aşık olacağım bir erkek istiyorum
Hayırlısı diyelim 😊
Hiç birisini aramıyorum.
Elbet birgün birbirimizi bulacağız
Hiç biri bunlardan
Aşk arıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?