Erkek arkadaşım çok ilgisiz. Beni seviyor mu, sevmiyor mu anlayamıyorum, nasıl anlayacağım?

Erkek arkadaşım kesinlikle aramaz mesaj atmaz yani buna erkek arkadaş denirse tabiii 1 ay sonra mesaj atar hiçbir şey olmamış gibi neredesin sen diye hesap sorar gönlümü alabilmek için haftalarca yalvarır yani isterse yazabiliyormuş insan dimi? Neyse.. gönlümü aldıktan sonra beni tekrardan görmezden gelmeye başlar buradan yazdıklarımdan dolayı sevmiyor kesinlikle diyeceksiniz çünkü bende öyle düşünüyorum ama gönlümü alırken yaptığı şeylerde beni çok şaşırtıyor ya profesyonel kandırıcı işinin ehli biri kandırma konusunda hakkını veren birisi ya da seviyor dicem ama sanmıyorum sevmiyorsa niye rahat bırakmıyor beni 😁 şunu tekrardan eklemek istiyorum gönlümü alana kadar gerçekten çok şey yapıyor ama sonrasında yokmuşum gibi davranıyor niyeti farklı diye düşünsek çevresinde kız zaten çok beynim yandı mantıklı düşünemiyorum ve onun böyle yapmasından dolayı özgüvenim bitti kendimi çok çirkin iğrenç bir insan gibi görmeye başladım

Erkek arkadaşım çok ilgisiz. Beni seviyor mu, sevmiyor mu anlayamıyorum, nasıl anlayacağım?
Cevapla