Erkek arkadaşım kesinlikle aramaz mesaj atmaz yani buna erkek arkadaş denirse tabiii 1 ay sonra mesaj atar hiçbir şey olmamış gibi neredesin sen diye hesap sorar gönlümü alabilmek için haftalarca yalvarır yani isterse yazabiliyormuş insan dimi? Neyse.. gönlümü aldıktan sonra beni tekrardan görmezden gelmeye başlar buradan yazdıklarımdan dolayı sevmiyor kesinlikle diyeceksiniz çünkü bende öyle düşünüyorum ama gönlümü alırken yaptığı şeylerde beni çok şaşırtıyor ya profesyonel kandırıcı işinin ehli biri kandırma konusunda hakkını veren birisi ya da seviyor dicem ama sanmıyorum sevmiyorsa niye rahat bırakmıyor beni 😁 şunu tekrardan eklemek istiyorum gönlümü alana kadar gerçekten çok şey yapıyor ama sonrasında yokmuşum gibi davranıyor niyeti farklı diye düşünsek çevresinde kız zaten çok beynim yandı mantıklı düşünemiyorum ve onun böyle yapmasından dolayı özgüvenim bitti kendimi çok çirkin iğrenç bir insan gibi görmeye başladım
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılİlişkiler karmaşık olabilir ve bazen beklentilerimiz karşılanmayabilir. Ancak, bir ilişkide sağlıklı bir iletişim, karşılıklı saygı ve dürüstlük önemlidir. Size karşı zaman zaman duygusal bir ilgisizlik sergileyen bir partnerle ilişkide olmak zorlayıcı olabilir. Eğer kendinizi sürekli olarak ihmal ediliyor veya değersiz hissediyorsanız, bu durumu tekrar gözden geçirmek önemlidir. İçinizde biriktirdiğiniz duyguları ve endişeleri partnerinizle açık bir şekilde konuşmak önemlidir. Ona nasıl hissettiğinizi ve nasıl davranmasını istediğinizi net bir şekilde ifade edin. Kendi özgüveninizin sarsılması durumunda, kendinizi değerlendirmeniz ve kendinizi tekrar inşa etmeniz önemlidir. Kendinize değer verin, hobilerinize ve ilgi alanlarınıza zaman ayırın, kendinizi geliştirin ve başarılarınızı takdir edin. Bu tür bir durumla başa çıkmak zor olabilir, bu yüzden profesyonel bir yardım almayı düşünebilirsiniz. Bir terapist veya danışman size duygusal destek sağlayabilir ve daha sağlıklı bir ilişki dinamiği oluşturmanız konusunda size rehberlik edebilir. Kendinizi saygın ve mutlu hissetmeniz için sınırlarınızı belirlemek önemlidir. Partnerinizle sağlıklı sınırların neler olduğunu ve nasıl bir ilişki istediğinizi konuşun.
02 Yorumla- +1 yıl
Sorun da bu ya zaten konuşmaktan kaçıyor
- +1 yıl
Kaçsa bile seviyorsanız bence siz adım atın sürekli
En İyi Cevaplar
+1 yılilgili alakalı birisi değilse sizde ilgili alakalı bir sevgili istiyorsanız bu durumda bu ilişkiyi sürdürmek sadece sizi yorar.. çünkü adamın karakteri sizin ilişki anlayışınıza ters siz daha bir yakınlık ilgi alaka bekliyor gibisiniz ama gördüğünüz tek şey ilgisizlik..
sonra gönlünüzü almak adına yaptıkları size değer verdiğini gösteriyor olsa da aşk böyle bir şey değil maalesef kimisi çok ilgi alakadan bunalır kimisi de ilgisiz bir ilişki onu soğutur siz ikinci gruptasınız anladığım kadarıyla..
dolayısıyla bu ilişkiyi bitirip gerçekten sizin istediğiniz ve beklediğiniz gibi ilgili alakalı birisiyle belki daha mutlu olabilirsiniz
01 Yorumla- +1 yıl
Sanırım en mantıklısı o olacak onsuz yoluma bakıcam mutsuzluktan başka bir şey vermiyor bana
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılİşte toplumumuzdaki erkek sendromları, flört sevgili vs gibi durumlarda hemen sahiplenme duygusu veya oho bu tamam cepte anlayışı ile yola çıkılır ancak terk edilince dibe vurur ve varsa zekası düşünmeye
başlar ben nerede hata yaptım? her yerde en başta hata yaptın önce kendini geliştir10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılO ilgiyle kendi egosunu tatmin ediyor. İstediğimde dondurebiliyorum diye başka bı açıklaması yok. Dolayısıyla sevmiyor sevse öyle ilgisiz habersiz bırakmaz. Ha bir ihtimal daha var yaşlarıniz kaç bilmiyorum ama evli olabilir
04 Yorumla- +1 yıl
Evli değil ama onun istediği 20 li yaşlarda ki kızlar taze çıtır kadın istiyor ha biride sarışın
- +1 yıl
Tamm işte ego tatmini boş kalırsam bı şekilde ikna edebiliyorum nasılsa kafası. Yani ayda bir yazana zaten sevgili denmez hatta haftada bir arada bir yok yanii
- +1 yıl
Kendimi çantada keklik yapmışım meğer
- +1 yıl
Atlatirsan kendine gelirsin merak etme yaşadım biliyorum. Çok sinir bozucu bı durum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Bak tatlım aynı hataları yapıp farklı sonuçlar bekleme hastalığına yakalanmışsın, Einstein amca duysa çok üzülürdü. Hemen kendine gel adam gibi bir ilişkiye başla bu nedir yaa,
26 Yorumla- +1 yıl
😁😁 wuuu cevap güzeldi 😁
- +1 yıl
Hayır ben gerçekten onunla olan ilişkim için yardım istiyorum
- +1 yıl
Sana yardım edebilirim, burası kolay olan kısmı. Asıl zor olan sen ne istediğini biliyor musun. Bu git geller hoşuna gidiyorsa (bunu en net sen bilirsin) kopamazsın, onu bu şekilde begeniyorsun ve bu yaptıkları içten içten hoşuna bile gidiyor. Yok insan evladı standardında bir ilişki istiyorsan üzgünüm ama çözüm bu arkadaş olmayabilir. Bu konuda öncelikle senin ne istediğin önemli.
- +1 yıl
Ben böyle bir ilişki istemiyorum sadece duygularım olduğu için kopamıyorum onu tamamen bitirmek istiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılsen karşıdakine hangi kuralları sunarsan o da ona göre davranır, seni her seferinde elde tuttuğu için bu karşındakine normal geliyor
06 Yorumla- +1 yıl
Tavrını koy diyorsun dimi ama yapamıyorum ona karşı zaafım var
- +1 yıl
duygu ile değl mantığın ile ilemek için harekte geçmelisin bunun yöntemleri var
- +1 yıl
Ne gibi yöntemler
- +1 yıl
gel anlatayım
- +1 yıl
Tamam
- +1 yıl
Gerçekten soruyorsan cvp kolay ama soru sormak içinse unut gitsin yazdıgı mı
- Aşk İlişkileri konusunda 728 cevap paylaştı.
+1 yılHergun yaz ara darla hahahahha bi intikami hakediyor ahshhdhdhd
06 Yorumla- +1 yıl
Hahaha 🤣😂 dimi birde siyaset adamı tam toplantı esnasında yapmak lazım bunu 😁
- +1 yıl
Hahahahhaha chp toplantisindayken bi an telefonun çaldığını düşündüm koptum haykırdım Allahta seni guldursun 😃😃😃😃🤣
- +1 yıl
Hahhaha 😂😂 amin cümlemizi inşallah 🤲😂🤗 sonrasında da ne sövüyormuş ama 😂
- +1 yıl
Adamın yuzu kireç tutacak hahahaha araninca 😃😃😃 sovecekhahahabhshd
- +1 yıl
😁😁😂 hahah aman ya salayım gitsin bi taraflarını iyi kaldırdım
- +1 yıl
Sal bakim ama toplantı intikamini kesin al :))
+1 yılAşırı yorucu bir ilişki türü ya. Ben senin kadar katlanamazdım.
01 Yorumla- +1 yıl
Bende katlanamazdım normalde ama gönlümle hareket ettiğim için katlanıyorum diğer manitaları 1 hafta çekemedi onu
+1 yıl1 ay yazmayan birine erkek arkadaşım demen daha saçmw?
01 Yorumla- +1 yıl
Yani evet erkek arkadaş denirse demiştim tabi
+1 yılDuvara kafa atıp kafanın acidigini gördükçe inatla kafa atmaya devam ediyorsu
05 Yorumla- +1 yıl
🙄🙄 sanırım takıntı haline getirdim bu adamı
- +1 yıl
Bu da bir hastalık ve acilen kurtulman lazim
- +1 yıl
Nasıl peki
- +1 yıl
Detaylı konuşmak ister misin
- +1 yıl
Anlatmamı istemiyorsun galiba
+1 yılSeven hissettirmeli bence ancak bazı erkekler hislerini dışa vurmuyor ne yazık ki
02 Yorumla- +1 yıl
İstediği kadınlara güzel davranıyor ama
- +1 yıl
O zaman sizi sadece daha iyisini elde etmek için yanında gezdiriyor diye düşünüyorum
Sende aynı şekilde davran 1 hafta 1 ay yazmıyor mu sende o yazdığında yazma. Böyle ilişki mi olur
05 Yorumla- +1 yıl
Yazmıyorum ama o yazdığında yalvarıyor nasıl oluyor bilmiyorum ama beni ikna ediyor
- +1 yıl
Maalesef nasıl vazgeçicem kopucam ondan bilmiyorum
- +1 yıl
Aslan
+1 yılLa kadınlar böylelerinin ağızına s. çar la 😂 sen bir şey yapmıyon xD
04 Yorumla- +1 yıl
😁 maalesef yapamıyorum kendime olan saygımı yitirdim
- +1 yıl
Yaparsın bişi olmaz
- +1 yıl
Kimse takmaz seni böyle
- +1 yıl
Kadın dediğin bi ağırlığı olmalı zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
u +1 yılSen kendini böyle görürsen çok işin var kendine az güven kendin için yaşa
014 Yorumla- +1 yıl
Böyle insan değildim özgüvenim tamdı ama bu adama denk geldiğimden beri kendime olan saygımı yitirdim özgüvenim bitti kendimi çok mutsuz çirkin dünyaya fazlaymışım gibi hissediyorum
- +1 yıl
Öyle hissetme öyle hissedecek kişilerden uzak dur yoksa çok kaybeden olursun
- +1 yıl
Sanırım söylediğiniz şeyler enerjilerle ilgili ne hissedersen ne düşünürsen öyle olur
- +1 yıl
Aynen öyle kendini gelistir spora yönel senin için iyi olur
- +1 yıl
Spor yapıyorum zaten ama aynı spor salonundayız her gün denk geliyoruz
- +1 yıl
Ozaman sende farklı spor salonuna geçiş yap
- +1 yıl
Olduğum yer ilçe küçük bir yer 2 tane vardı diğeri kapandı
- +1 yıl
Neresi ki küçük ilçe dediğin
- +1 yıl
Adana'nın bir ilçesi
- +1 yıl
Şimdi isim vermek istemiyorum tanıdık çıkar burada diye 😁
- +1 yıl
Ok anladım ozaman evde yapmayı dene sporunu
- +1 yıl
Cocukmu burada tanıdık cikcak ya da akraba felanmi 😂
- +1 yıl
Akraba falan çıkar belli olmaz 😁😁😂 dünya küçük 😁
- +1 yıl
Maşallah kız akrabaların burdami yoksa senin 😂 aşiret felan çıkmasın
Sevgilin seni yedekte tutuyor bence seni kaybetmemek içinde elinin altında ol diyede arada yokluyor biri bana böyle davransa 1 saniye bile kalmam orada azıcık kendinize değer verin
35 Yorumla- +1 yıl
Evet kendime değer veren biriyken bir anda böyle bir insana dönüştüm
- +1 yıl
Yaa çok tatlısınız desteğiniz için çok teşekkür ederim gerçek hayatta sizlerle tanışmayı çok isterdim ♥️👑
- +1 yıl
♥️👑☺️
Gizli Üye(30-35)+1 yılO zaman gönlünü alma şeysini uzat hatta hep sen ondan uzak git peşinden koştur. Demek bunu istio ne diyim?
02 Yorumla- +1 yıl
Ama nereye kadar koşacak işte sonu olmadıktan sonra koşmasının da bir anlamı yok
Cevap sahibi+1 yılNe demiş müslüm baba? Son pişmanlık neye yarar. Gönlünü bir alır iki alır üçüncüde artık sen anlarsın demi bacım? Nihat hocamıza bir gün soru geldi “hocam 9 kere ayrıldığım exime 10 uncu şansı vermelimiyim” diye. Hocamız o muazzam cevabı verdi “1 inde tamamda diğer 9 unda aklın nerdeydi” 🤣🤣🤣
+1 yılSeni ikinci planda görüyor yani eğer ki sevseydi arar sorar görüşürüzdünüz öyle değilmi o yüzden bitir kökten istediği kadar yalvarsin böyle bir insandan sana asla ama asla hayır gelmez yaşadığım için bunları yazıyorum..
07 Yorumla- +1 yıl
Yalvardığı zaman içim gidiyor hemen kabul ediyorum hatayı burada yaptığımın farkındayım ama neden kendimi feda ediyorum böyle bir insan için bilmiyorum
- +1 yıl
Duyguların olduğu için maalesf bende zamanında duygularım oldugu için beni aldatan adamı bile afetmistim ama tabi sonra kendinden soğuttu ilgisiz davranışları saçma hareketleri daha bitirdim yani yalvarmasinada inanma böyle insanlar gerçekten sevmeyi bilmez 1 ayda yazıyor demişsin birde ben olsam hayata ama hayatta konusmazdim konuşmayı keser önüme bakardim kanma böyle insanlara lütfen sonra üzülen sen olacaksin
- +1 yıl
Evet maalesef ben üzüldüm hep duygularımla oynamasına müsaade ediyorum resmen hiçbir şeyi hak etmiyor
- +1 yıl
Hak etmiyor valla kesinlikle konuşmayı bitir kimsenin bu kadar sure ilgisiz kalmaya bırakmaya hakkı yok önüne bak daha iyileri daha güzelleri çıksın
- +1 yıl
Teşekkür ederim güzel destekleriniz için hepimizin karşısına daha iyileri çıkar inşallah 🤲♥️
- +1 yıl
Ne demek amin inşallah 💜
- +1 yıl
🤗♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim sevgilim yazar konuşmaz konuşmayı sevmiyormus
02 Yorumla- +1 yıl
😂😁 o nasıl birşeymiş ya seven insan sesini duymak ister
Cevap sahibi+1 yılBeni görunce konuşamıyor adamın dili tutuluyor 😃
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBöyle hatun ilgisiz bırakılırsa ilgilenen çok olur doyuranda
03 Yorumla- +1 yıl
🙄
Cevap sahibi+1 yılSınırsız ilgi ve doyum istersen Tkip atim
Cevap sahibi+1 yılCanım
+1 yılkusura bakma ama şöyle fızıgı olan bırısıne böyle davranıyor ıse yal aldatıyor ya da su fotograf alıntı @Gamzesalas
014 Yorumla- +1 yıl
Hayır fotoğraf ban ait
- +1 yıl
Bana ait
- +1 yıl
o zaman aldatılıyorsun gecmıs olsun hayırlı aksamlar. 3 altın kural ne onu kavra ögren
- +1 yıl
3. altın kural nedir? Onuda söyleseydin 🤗
- +1 yıl
knk uzun soru cevap seklınde senınde xperın yok benımde yok yoksa msaj at sorayım tek tek soru cevap seklınde derdım ve anltımı uzun uygulaması kolay umarım senı gercekten anlayan bırısını3 altın kurala göre bulursun kı bılen kadın erkegın fıkrını bılır...
- +1 yıl
🙄🤔 ımmm takip et o zaman mesaj atabiliyorsun
- +1 yıl
maalesef xperım yok. fake ınsta veya telegram var mı? varsa ordan arayalım. he sunu söylım ben saygıda kusur etmem sınırı gecmem sende saygı duyup sınrıı gecmem dıyor ısen
- +1 yıl
Senin varsa ver yazayım
- +1 yıl
var ıkısıde hangısını vereyım?
- +1 yıl
Instagram varsa ver
- +1 yıl
@Gamzesalas
söz vermiştin bekledim aramadın bu mu dürüstlük? - +1 yıl
Konuyu hep cinselliğe getiriyorsun konuşurken niye arayım ki?
- +1 yıl
tabiki tabiki konus konus sonra bır bahane bul. yalan söyleyip kaçmak sana yakışır o kadar acizsin ki. anlık at dedıgımde belkıde fotodakıler sen degıldın ondan anlat atmaktan kacıp gıttın bu karakterını yansıtır... KULLANILMAK NASIL BIR DUYGU DIYE SANA SORULMAZ alıntı foto ıle kendını kandıran bır zavallısın bu acı sana yeter de artar. HE BU SAATTEN SONRA 32 DEN SONRA DA COCUGUN OLMAYACAK. BIR GUN DERSIN...
- +1 yıl
ne oldu sustun @Gamzesalas
+1 yılCeptesin. Onun için her zaman ulaşılabilirsin. Üzgünüm sana karşı bir hissi yok sadece boşluk doldurursun bence hayatından bir an önce çıkarmalısın
07 Yorumla- +1 yıl
Peki ona bunu söylemeli miyim bir daha kesinlikle yalnız kaldığında bana gelmemesini
- +1 yıl
Hayır bence bir şey söylememelisin. Sanırım bu konularda biraz tecrübesizsin. Youtubetan Gürkan Keçici izlemeni öneririm
- +1 yıl
Pek hayatımda kimse olmadı yani kimsenin hayatımda olmasına izin vermedim bu adamı da seviyorum evet baya tecrübesizim tamam teşekkür ederim hemen bakıcam ♥️
- +1 yıl
@zürazhr haklısınız kendimi böyle ziyan ediyorum ve en önemlisi özgüvenli sporunu yapan eğlenceli bir kadından özgüvensiz kendinden nefret eden hep kendini suçlayan bir kadına dönüştüm
- +1 yıl
Bak farkındasın işte kendini ne hale getirdiğinin. Toparlan eski haline geri dön youtubetan psikologların büyük etkisi var kesinlikle bak
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim güzel destekleriniz için ♥️
+1 yılSevgili olmuyor ki o sal gitsin mutlaka birileriyle konuşuyordur o
02 Yorumla- +1 yıl
Peşimde koşmasına müsaade etmiyorum ki kıymetim olsun
- +1 yıl
Hhshshs woww
aşkım cepte görüyor seni yol ver sen bu çocuğa istediği zaman gel git yapmasın sana
00 Yorumla
+1 yılAl karşına, konuş yuzyuze açık açık
02 Yorumla- +1 yıl
Ama konuşmaktan kaçıyor ne zaman konuşmak istesem ortadan kayboluyor
- +1 yıl
O zaman böyle bir insanla ömürmü geçer ya çocuk gibi belirsizlik kötü birsey
+1 yılAynı durum bende de var :(
01 Yorumla- +1 yıl
Nasıl anlatır mısın biraz
+1 yılSana zaman ayırmıyorsa sevmiyordur
01 Yorumla- +1 yıl
Ama ayrılmak isteyince de yalvarıyor ayrılmıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 439 cevap paylaştı.
+1 yılİlgilenmiyorsa sevmiyor net
02 Yorumla- +1 yıl
Ama tamamen bitirmek istediğimde yalvarıyor bitmemesi için
- +1 yıl
Yedekte tutuyordur
Gizli Üye(36-45)+1 yıl1 ay da mesaj mı olur umut verip kayboluyor ortadan bununla evlendiğini düşünsene
01 Yorumla- +1 yıl
Evet yaptığı şey umut vermek bu çok üzüyor beni tamamen bitirmek istediğimde yalvarıyor
+1 yılSeni seviyordur. Ama ilgisiz ise sende sogumustur
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Ilgisizce sevmiyordur
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı. Bu adamdan olmaz
01 Yorumla- +1 yıl
Bencede en iyisi adamı salmak
+1 yılSana ancak sıra geliyordur 😄
01 Yorumla- +1 yıl
😁😂 1 ayda evet haklısın kuyruğa geçmişiz bey efendiden haber bekliyoruz 😁
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. ayrilcan
03 Yorumla- +1 yıl
Ayrılmak istediğimde yalvarıyor bitmemesi için bende duygularımla hareket ediyorum
- +1 yıl
Sanırım herkes aynı fikirde ve yoluma bakmam en iyisi olacak teşekkür ederim güzel fikirleriniz için ♥️👑
+1 yılpopodan ver girmiyorsa seviyodur 😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 20,6b cevap paylaştı.
+1 yılSevmiyo
08 Yorumla- +1 yıl
Ama şunu anlamıyorum çevresinde benden çok daha güzel kızlar var ama hep dönüp dolaşıp bana geliyor
- +1 yıl
Yokluk
- +1 yıl
Ama çevresinde kız çok var
- +1 yıl
Görünüşe aldanma
- +1 yıl
İmm nasıl yani
- +1 yıl
Yahu boş ver ben sana soyledim kalp hissettirir ilginin en hasini
- +1 yıl
🙄 ama üzülüyorum
- +1 yıl
Gerçekler acıdır herkes kendi tercihinin bedelini öder
+1 yılAyrıl knk
02 Yorumla- +1 yıl
Duygum var diye ayrılamıyorum ayrılmak istesem o ayrılmıyor değişik bir ilişki oldu bizimkisi 😁
- +1 yıl
Sevmemis
Sor bakalım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAmaci cinselliktir
05 Yorumla- +1 yıl
Ama cinsellik olsa çevresinde zaten kız çok
Cevap sahibi+1 yılBunu dedin ya simdi emin oldum. Gecmis olsun
- +1 yıl
Nasıl yani neyden emin oldunuz
Cevap sahibi+1 yılSeni cinsellik icin kullandigina
Cevap sahibi+1 yılZeka seviyen niye cok düşük? Bu cocuk kimseyi kullanamicak mi? Kimi kullansa cevresinde cok kiz var desin.
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer