Daha önce sordum soruyu ama ciddiye almıyorlar. Bakın ben de normalde aklı başında, eğitimli bir kadınım ama evlilik sorunlsrı herkese anlatılamıyor. O yüzden ciddi ciddi lütfen cevap verin, iyi değilim.
Evleneli 8 ay oldu ama şimdiki işine 4. ayımızda başladı. O saatten sonra da her şey çok değişti. Gittikçe odunluğunun dozu da artıyor. İkimiz de çalışıyoruz evlenmeden önce ben de ev işlerine yardımcı olucam diyordu, ben sormadan bunu belirtmişti. Şimdiyse canım çıkıyor bir işin ucundan tumuyor. Bunu dediğimde yapma o zaman diyor. İlgisi deseniz o kadar ilgisiz ki neredeyse ilgi göstersin diye yalvarıyorum. En ufak bir sözüme bile yine trip atıyorsun bıktım işim yoğun evde daha çok yoruluyorum dedi, benden bir de sana sarılmamı sevgi göstermemi bekliyorsun dedi. Böyle diyince ben de kayış koptu. Kötü konuşacağımı bildiğim için evden tek çıktım, arkadaşımın düğünü vardı güya birlikte gidecektik yalnız çıktım geldim. Bana biraz para vermekten başka hiçbir kocalık vasfını doğru düzgün yerine getirmeyen adam, bana bir gül bile almayan adam, menslerimdeki duygu haline bu ne böyle her ay böylesin diyen adam, sosyal fobisi olduğu için dışarıda iki çift kelam etmeyi beceremeyen adam, cimriliğinden beni bir balayına bile götürmeyen adam, onun için süslenip püslendiğinde bunlara ne gerek var diyip öküzlük yapan adam, her gün ben onun yanında temiz bakımlı olduğum halde bu ne böyle evde açık geziyorsun üstüne bir şeyler giy diyen odun beni tripli, her şeye mızmızlanan kadın ilan etti. Şimdi arkadaşımın nikahında herkes eşiyle olacak benimki evde zıbarıyor , bir kere olsun davarlık yapmayıp onu yalnız bırakmayayım düşünerek gelmedi tabii ki çünkü düşünme yeteneği sıfır. Varsa yoksa hep haklı, en son bana senin psikolojin iyi değil diyordu. Bunu diyenin de bu hayatta ne doğru düzgün arkadaşı var, ne ailesiyle arası iyi, ne de işte iyi. Nefret etmeye başladım artık. Ben bana tavırlarına rağmen kocamdır diyip kaç kere yine de adım atıp sevgimi göstermeye çalıştım, bu sefer de tartıştığımızda nasıl böyle davranıyorsun bipolar mısın dedi. Bıktım bıktım bıktım 8 ayda bu noktaya geldik.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer