Eski sevgilime yazmak istiyorum ama cesaretim yok. Ne yapmalıyım?

Ayrılalı 17 gün oldu. O ya da ben ayrılmadık, tartıştık öyle bitti. Instagram'dan hâlâ takipleşiyoruz ama kendi hesabından hikayelerime bakmıyor. Geçen hafta perşembe günü fake hesaptan baktı sonra fake hesapla konuştuk o olduğu soyadına kadar verince ortaya çıktı ama çok kötü davrandım hatta ona "bir daha bana kendi hesabından bile yazma" dedim. Yalnız birisiyim ve birtakım sorunlarım var o yüzden ona yazmak istiyorum ama cesaretim yok. Ne yapmalıyım?

Eski sevgilime yazmak istiyorum ama cesaretim yok. Ne yapmalıyım?
Cevapla