Evlilik kadını yasal olarak korumadir. Hayatında biri olabilir ve bu ilişkiden hamile kalabilirsin. Hiçbir erkeğe ihtiyacımız yok ama evlilik kadını ve çocuğu yasal olarak korumadir. O çocuğa iyi bir hayat sunabilirsin lakin babası yasal yollarla kanıtlamak zorundasın. Sen o çocuğa nasıl bakıyorsan o çocuk üzerinde sorumluluğun varsa aynı sekilde karşı tarafında var. Karşınızdaki insan çok iyi biridir asla terketmek gibi bir şey yapmayacağına inaniyorsunuzdur ama yasal olarak güvence her şeyden önemlidir.
@mutantnproud günümüz Tr şartlarında her kesimden insan var ve hepimiz aynı kesime ait değiliz maalesef. Bilmiyorum gündüz kusagindaki programlara denk geldiniz mi, izlediniz mi ama o programlar böyle şeylerle dolu. Çocuğumuz var ama nikahımiz yok çocuğumuza bakmıyor gibi olaylar çoğunlukta. Çocuk istemeyen biri hamile kalınca annelik içgudusuyle aldırmak istemeyebilir. Böyle olayları da goruyoruz ve kararlarimizi bu tür durumları göz önünde bulundurarak alırsak bir problem olmaz bence.
Başta evliliğe nasıl bakıyor veya evlilik hakkındaki düşüncesi nedir diye öğrenirim çünkü evlenmek istememesinin nedeni evlilik hayatını mı sevmiyor oluşundan yoksa benimle mi evlenmek istemiyor oluşundan kaynaklanıyor öğrenmem gerek. Öğrendikten sonra eğer evlilik hakkındaki düşüncesi kötüyse ayrılmayıp ona bu konuda yardımcı olmak ve fikrini değiştirmek için uğraşırım. Ancak eğer benimle evlenmek istemiyorsa kesinlikle ayrılırım zaten benimle evlenmek istemeyen kişi demek ki beni sevmiyordur.
Sonucu bir yere bağlanmayacaksa öyle muallak bir ilişkiyi istemem ben, düzgün gitmiyorsa zaten biter fakat belli bir zaman geçmişse ve her şey yolundaysa neden düşünülmesin ki...
Hayır kabul etmem. Gitsin gönlünü başkasıyla eğlendirsin.. ben ilişkide ciddiyet beklerim ve benim için ciddiyeti sağlayan tek şey evlilik düşüncesi , bir yuva kurma düşüncesi
Hep sevgili kalalım diyecek ama beraber yaşamak isteyecek, birlikte de olmak isteyecek, zamanı gelince şaşırıp çocuk bile isteyecek.. evlilikten farkı ne? Bi imza atmaktan, işi resmiyete dökmekten bu korkan bir insana benim tahammül sifur
Hmmm karmaşik durum bazı insanlar evligin sevgiyi olduğunu sogler ve bazen düşünce bu çok doru olduğu yerlerde var amma tabikde baktığımızda bu insanların özgür iradesine kalan bir durum eyer iki tarfda bu kafdaysa neden yapmasınlar amma bir taraf evlenmek istyorsa diyer taraf bunu kabul etmiyorsa bunu sadece iki insan konsun hall ede bilir mesala başka ülkelerde bu durum çok normel aslında amma yine diyorum iki tarfain isteği üzere olmali