Çalıştığınız iş ve maaşları alalım
İlk ben söyleyeyim
Ben şu an bilişim stajyerim aylık 3500 alıyorum lise stajyeri olduğum için onun dışında aktif gelirim de var toplam da her 30-40 gün başında 5000-6000 arası oluyor
Çalıştığınız iş ve maaşları alalım
İlk ben söyleyeyim
Ben şu an bilişim stajyerim aylık 3500 alıyorum lise stajyeri olduğum için onun dışında aktif gelirim de var toplam da her 30-40 gün başında 5000-6000 arası oluyor
Gelirlere baktım da en gariban benim lan :)
Hayır bir de açız diyen insanlarla dolu sokaklar. Demek ki KS en çok kazananların platformuymuş 🤣
Cevap
6Cevap
Ben maaşsız bir insanım. :) Çalıştığım kadar kazanıyorum. Sizinkinin 7 katı minimum.
Senin yaşına kazandifinin 15 karından fazlasini kazanırım ben
Benim işimi anlamadım herhalde oturarak yazılım yazarak tatlım yani taş atmiyorum bile
Ne yazıyorsun hangi şirketle çalışıyorsun
45 yaşındasın profesyonel yazılımcı değilsin o zaman yani 30 40 arası çok az
Bilişim uzerine kcukybir yerim var 40~70 bin arasi
18 20 arası değişiyor turizm
Soyleyemem kiskanirlar
Endüstri mühendisi 32
Çalıştığım zaman 50 60 bin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?