Sevgilime sanaldan (fakehesapla) yürüdüm, o da bana yürüdü. Napayım?

Sadece onu denemek istemiştim. Başta gayet normal konulardan konuşuyorduk. Sonra bir gün ona sevgilin var mı diye sordum. YOK dedi. Ben de ona 'ben sana aşığım' falan dedim. Sonra 'ben de seni seviyorum Leyla' diye cevap verdi sevgilim. Dolaylı yoldan nude bile istedi. Dün baya bi ağladım bu olay için, kafam güzeldi falan... Ama bugün çok duygusuzum. İnstadan mesaj atmış: Günaydım aşkitam diye. Bu sözü bir benim için söyler sanardım. " 1 yıl boyunca süren flörtümüz bir abaza faaliyetinden ibaretmiş"

İlk kez aşık olmuştum ben. Mantıklı adayları kabul etmek yerine bir gönül çarpıntısının peşinden koşuverdim. Aptalın tekiyim

Sevgilime sanaldan (fakehesapla) yürüdüm, o da bana yürüdü. Napayım?
Cevapla