Sevdiğiniz kişinin fiziksel olarak neyi eksik olsa onu olduğu gibi kabul edersiniz?

Sevdiğiniz kişinin fiziksel olarak neyi eksik olsa onu olduğu gibi kabul edersiniz?

Öyle beylik laflar söyleyip büyük konuşmak istemem. Hepsi kendi çapında büyük imtihan.
Ama gerçekten seviyorsam, sevgime karşılık buluyorsam ya da gönül bağım varsa hiçbir fiziksel eksiklik katlanılamayacak değildir.
Yine de büyük konuşmaktan Allaha sığınırım. Sevdiklerimiz sağlıklı olsunlar bir ömür.
İlk defa güzel bir yorum yaptım ne gülüyon 🙄😂
Hem de tam eic lik yorum yaptım 🤪🤪🤪
Sözü de aldık 😅
Hayırlı olsun 😅
Fiziksel mi 😂 keşke sorsaydım bunu sormazdım.
Benim için dişi, gülüşü, elleri ve teni güzel olsun kafi. Kel olabilir, ayağı kokabilir ki koku en hassas noktamdır 😄
Şu bu olmasın diycem başıma gelecek hemen. O yüzden hiç bişey demiyorum
Teşekkürler balımmm❤️
Ben sevdikten sonra her şeyi kabulüm oluyor..🤦♀️
Amin diyesim gelmiyor ya neyse yine de diyelim, amin..:)
Teşekkür ederim..🙏
Cevap
3Cevap
Ben fizik özelliklerine bakmıyorum ki zaten. benim için sevdiğim kadının karakteri ve kişiliği ya da kafa dengi olması ortak noktamız olması daha önemlidir. zaten dış güzelliğe bakan birisi gerçekten aşkı bilmiyor veya sevmiyor demektir
her şey olabilir, kolu ya da bacaği olabilir. Gözünün gormemesi ve zeka özürlü olması yani akıl sagliginin yerinde olmaması bunlar büyük sorunlar. Bunlarla baş edemezdim.
Ya kolu olmasin bacağı olmasin... severim her türlu ben biraz deli severim
Hiç başıma gelmedi. Gelseydi ne yapardım bilmiyorum fakat ilk düşüncem olumsuz olurdu.
Seviyorsam, bitmiştir.
Kilo olsa kabul ederim ama kisa boylu kabul etmem
İlk düşüncem olmasın isterdim
Saçları olabilir djkd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?