flirt eder gibi olduk, 2 ay. Sonra yanina geleyim dedi farkli sehirlerdeyiz. Kabul etmedim. Tamam deyip bozuldu. Bitti. Bugun bitirisimizin 2. haftasi. Hic yazmadim o da yazmadi. Ne yapmaliyim
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aşıksan neden gorusmuyorsun ki? Yeterince tanidiysan seviyorsan neden yani bunu anlamiyorum. Seven birbirine değer veren hoşlanan iki insanın birbirini görmek istemesi bence çok doğal. Olur olmaz o iki kişinin düşüneceği iş bazen farklı şeyler olabilir ama iyi zaman geçireceğinizi düşünüyorsan ver bı sans
gecti artik..2 haftadir hic aramiyor sormuyor ben de arayip sormuyorum
Eğer sevdiğinden eminsen gurur yapma sen ara sor. İlişki de gurur olmaz aklında kalacağına yap
biliyorum da onun aramasini istiyorum.. nasil arattorabilirim
Sen arasan ne olur hala gurur yapıyorsun. O zaman sen orada o orada bekler durursunuz
o beklemez bence.. hemen baska kizlara like a baslafi.. bu da agirima gidiyor
O zaman hiç boşuna bekleme hayata devam et.
2 ayda aşık olmamişsindir yaa geçer merak etme. Bir de uzakmis niye gelme dedin ki?
ya sorma.. off... hep uyardim, ilgilen daha fazla diye, o da calisiyor, ilgilenemedi, ben de hem mesafeler var bitsin dedim.. aksama kadar birsey demedi aksam tam yazadi.. son mesaji
Ne yazdı son mesaj olarak?
istedigin buysa tamam yazdi
Ne kadar uzak mesafe? Ve ne burcu
boga burcu
aslinda yakin sehirler, yani 2 saat kadar
Yaaa onlarda gurur olur 😅 benim uzaktan konuştuğum biri var O da boğa burcu. Ben ne kadar bitsin desem de adam bitirmiyor olacak inşallah deyip duruyor. Ama sen demek ki bitsin dediysen baya ciddi bir şekilde adam gururundan yazmaz.
Aslında yakınmis niye gelme dedin ki bir cafede otururdunuz
ya boga burcu mu seninki de.. ne tesaduf.. biraz karakterinden bahsetsene bogalarin.. benimki de cok gururlu, sakin, eski arkadaslara onem veriyor, guzellik onemli onun icin, bir de yemesine duskun
Evet yemekten çok söz eder aynı zamanda yemek de yapar. Ama ben biraz o tür konulara girmeye müsaade etmediğim için cins... Konusuna düşkün diyorlar. Öyle gibi ama ben asla konuşmam o da hiç laf demez öyle olunca. Onun haricinde takıntılık var diye düşünüyorum. Kıskançlık başta var gibiydi ama benim kıskanılacak bir hayatım olmadığı için bana güveniyor 😅 ama inat baya var bir milim sözümden geri dönmem der
Bir de ben benimkinin bir şeyini yakaladım o günden sonra biraz güven kaybı oluştu ben fake hesaptan bir sayfaya yorum yapmıştım. Tabi bu benim fake hesabımı bilmiyor gitmiş o hesaba mesaj atmisti yani bana. Sonra gittim O sayfanın altındaki başka bir kıza mesaj attım bu kişi sana mesaj attı mı diye O da evet demişti. Sonra ben buna baya uzun bir mesaj attım dedim bitsin artık falan. Sonra yok hesabım çalındı falan dedi ağladım dedi ben de inandım 😅 ama hâlâ daha inanmıyorum
seninki bambaska 😅
Aman cidden ne olacağı belli değil zaten.
benimki asla aglamiyor. Bir onceki sevgilisi onu aldatti, aldattiginda sessizce kabuguna cekildi, ne ofke ne birsey. Hatta ozaman biz sevgili degikdik, demistimki hicmi kizmiyorsun, ofkelenmiyorsun.. bana, ofkelensem ne degisirki, o onun hayati, berbaerken benden hoslanmistir ama demekki sonra bitti, kimseyi beni zorla sev diye zorlayamam.. uzuldum ama hepsi bu demisti ve yoluna devam etmisti.. hayata degisik bi bakisi var.. asla yalvarmiyor kimseye, bir de kariyeri ola biri zaten kizlarin cogu kariyer delisi. buarda ben de yakaladim, yani hala instagramimda o da benim ben de onu, ve begendigi fenomen kadin onume dustu.. sonra baktimki pekcok oyle bikinili tas gibi kizi begenmis.. yani sanirim hemen yoljna bakmaya basladi..
bir de kendimi ona denkte goremiyorum, o cok kariyerli yani aylik maasi 100bin belki.. ben max aylik kazancim 16bin.. yani kiyaslanamiyoruz
Ya diyorum ya bunlar biraz fazla cins.. düşkünüymüş bırak hayır gelmez o kisiden. Mesleği neydi?
Yuh 100 bin mi
evet ya.. muhendis mudur.
bir deninki birakmam diyormus baksana, demekki gervekten istiyor.. bu tamam deyip dondu gitti..
uzuluyorum ya elimde degil ama olsa ne olacakti diyorum sonra..
Senin maaşına karşı ön yargısı var mıydı
Ama bizim 2 sene olacak ya başlardan beri inat benimki öyle yani karakteri o şekilde galiba
ben sanmiyorum, eski kiz arkadasi makyozdü.. digeri umiversite mezunu ama issizdi.. ablasi şuanda calismiyor esi guzel kazaniyor.. o sanki mutlu edecek birini ariyor.. ama baktim hep cok guzellere bakiyor
Öyleymiş bunlar dış görünüşe önem veriyormus belki de seninle konuşurken başkalarıyla da konuştu bilemezsin🤷♀️
biz bir defa ciktik onunla daha once, benden cok hoslandigini soylemisti ama yine mucadele etmemisti.. bundan yaklasik 8 sene once.. sonra ayni sehirde yasadik, ama nadiren gorustum, hep bu asiri uçlarda maaşı yuzunden denk goremedim, o hep istedi. yine bu defa kacmayacaksin sözmü diye basladik.. ama yine bitirdim
bunu da dusunuyorum... bilmiyorum.. cunku bitirir bitirmez baska kizlari begendi,
Ooo sizin baya baya gecmişiniz var kaç yaşlarındasiniz?
o 32 ben 29
evet baya gecmisimiz var o yuzden insatgramimdan cikaramiyorum. Ortak arkadaslarimiz da cok, Benim doktora tez danismanim onun en yakin arkadaslarindan🤦🏻♀️
ama o tamamen tesdauf oldu, sonradan ogrendik, doktora tez danismanimin kankasi oldugunu.. ikimizde sasirdik
Yaa yaşınız da varmiş niye adama gelme diyorsun işi yoluna koyun işte. Çocuk değilsiniz ki bakın okumuş etmişsiniz ne güzel.