Fotoğrafları, yazdığı mektuplar, şiirler, birlikte gittikleri yerlerden evlenince evimize koyarız diye aldığı biblolar, magnetler, kızın aldığı hediyeler, mektuplar, çikolata paketleri 😄 bir kutu içinde evin bir köşesinde duruyor, siz olsanız ne yapardınız?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılNe mi yaparım?
Muhtemelen eski sevgilimle izlediğim bir filmi onun yanına açar "Ah! Ah! Bu filmin yeri bende çok özeldir. Ne günlerdi. Bu filmi ilk kez x ile izlemiştim." derim. Karşı tarafa mesaj gitmiş olur. Gitmemişse de bir gün dışarıya çıktığımız an onu eski sevgilimle gittiğimiz bir kafeye götürür "X ile de buraya ne kadar çok gelirdik? O şunu şunu yemeyi içmeyi çok severdi." derdim. Hâlâ anlamayan kütüğün tekidir.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılYak bütün fotoğrafları ona ait bütün eşyaları şarkısı yankılanır kendisi dahil yakarım her şeyi geçmiş geçmişte kalmış neden benle yaşasın o geçmiş
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
55
Cevap
23Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılÇöpe atardım daha neler aklı onda mı kalmış anıları saklıyor? Büyük kavga çıkartırdım öyle bir durumda ve hatasını telafi etmesi çok zor olur.
30 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Eski eşim olur. Ha kanlı canlı kendisini sokmuş evimize ha hatırasını..
Defolsun gitsin aklındakinin yanına.30 Yorumla
u +1 yılO eşyalarla birlikte eş kişisinin üstüne benzin döküp yakarım
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılÇok güzel bir soru :D ben muhtemelen eğlenirdim. yani düşünsenize eşim eski sevgilisi ile olan anıları saklamış birde hayal falan kurmuş ama bir bakmışsınız ki benimle evlenmiş :D ben güler dalga geçerdim
21 Yorumla- +1 yıl
Ahahaha ben de öyle yapıyorum 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u +1 yılSize gaz vermek gibi olmasın ama bu benim yapabileceğim bir şey değil.
Evli olmasanız sevgilisi olsanız hadi neyse de evlisiniz ve eski sevgilisinden kalan anıları ikinizin evinde saklıyor.
Empati kurmam bile beni kızdırırken yerinizde olsam olacakları düşünemiyorum.
Tebrik ederim duruşunuza hayran kaldım.
Sağlıklı psikolojisi olan insan dedikleri siz olsanız gerek.59 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum benim göz yumacağım bir şey değil geçmiş gitmiş bir şey
- +1 yıl
😄 Ahahsh teşekkür ederim.
Hiç umrumda değil inan, masumane bir aşk var ortada.
Veda mektubunu ilk okuduğum zaman gözlerim bile dolmuştu 😄
İnsan doğası bu birbirini sever ve benşm anılara yaşanılana saygım sonsuz.
Evden atsam ne olucak aklına kazındıysa aklından söküp atamamki.
O yüzden ben hiç umursamam, arada evde temizlik yaparken elime geçer kurcalar tozunu alır yerine bırakırım. 😄 - +1 yıl
Kız adam her gördüğünde hatırlıyor daha ne olsun valla yolarım seni kaldır çabuk 😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
@Malefiz1313 😄 Ahshs düşünsene ben evden çıkınca kutuyu çıkarıyor veda mektubunu okuyor, ağlıyor mektubu bağrına basıyor fjdjf.
Eve kamera yerleştirmem lazım sjskfjd. - +1 yıl
Sana burdan bir uçarım flora o kutuya düşersin 😂🤦🌺🤧❤️
- +1 yıl
@Malefiz1313 😄 seni alan yandı. Djdkg
Kıskançççç - +1 yıl
Sevdiğim adam sadece benimdir ❤️oda yok zaten😂
- +1 yıl
@Malefiz1313 yok diye oyle rahat gaz veriyorsun 😄benim de esımde boyle anı defteri gibi bısı vardı ama sevgılıydık daha kızdım hala aklın onda mı falan aldı cope attı hemen :)
- +1 yıl
@Whitecruz1 benim de var bakma öyle konuştuğum a evliyim ben
Gizli Üye(25-29)+1 yılLise aşkı flnsa takılmam. Ama çok yanlış o ayrı bi şey. Benim de öyle bi kutum var en son giydiği pijaması, en son aldığı kekler, birlikte yattığımız battaniye vs hepsi duruyor. Ama eğer bi gün evlenecek olursam son bi kez görüşüp evleneceğimi haber verip isterse onun eşyalarını ona iade edebileceğimi aksi takdirde atacağımı söyleyeceğim
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yıl- + Bir sürü kişi asmış, kesmiş. Sanki kendileri her şeyi unuttu veya unutacak. Peh.
11 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılaynı evde mi yaşıyorsunuz? beraber yaşadığınız evde mi? ve siz hala o evde duruyorsunuz öyle mi? pes ya gerçekten pes sustum ben
16 Yorumla- +1 yıl
😄 Benim için problem yok
- +1 yıl
benim için de yok o zaman ne yapıyoruz? e devam o halde :D
- +1 yıl
Ahshs devam.
- +1 yıl
çok iyi ya ne kadar rahastsın böyle sen aklım almadı ciddiyim
- +1 yıl
Hep böyleydim ben eşime karşı veya yeni bir şey değil.
Vazgeçilmez olan onlar değil benim. 😊 - +1 yıl
uuuuuuuuuuuuu buda bana kapak olsun hahahahahaha
Özür dileyerek söylüyorum ama bu çok kırıcı. Böyle bir şeyin bana saygısızlık olduğunu, yarım kalan şeyler varsa içinde o defterleri kapatmadan devam etmemesi gerektiğini konuşurdum. Yani çok temel bir sıkıntı evlilikten önce bilinmesi gerekirdi bunların 😏
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılO değil de kavga etmeye meraklı ne kadar çok insan var. Siz her hayalinizi yaşıyor musunuz? Denemişler yürümemiş ilişkileri ne var bunda yani. Ya her şey de kavga çıkaracaklar illa
11 Yorumla- +1 yıl
Evet, herkes şiddete meyilli 😄
+1 yılKafasında patlatirim kutuyu içindekileri de yediririm 😂😂😂
11 Yorumla- +1 yıl
Vahşi djdkf
+1 yılÇokta art niyet aramamak lazım insanlar bazen geçmişine anılarına saygı duyar ya sizi çok anlayışlı biri olarak gördü ya da unutmamistir ama ben evimde görmek istemezdim lakin orası sizin olduğu kadar esinizinde evi ona ait alanlar anılar olacaktır elbette zor soeu vesselam
21 Yorumla- +1 yıl
😊👍
+1 yılÇöpe atardım. Net.
Yalnız kadın erkek fark etmez cesaret isteyen bir hareket. Muhtemelen o eşyalarla birlikte kocayı da çöpe atardım.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
u +1 yılBenim de elimde eski sevdiğime dair yazdığım bir defter var. Ya atacak ya da karşılığını fazlasıyla alacak.
10 Yorumla
+1 yılŞaka herhalde derdim bu duruma. Çok şeye tolerans gösteririm ama buna hayır.
10 Yorumla
+1 yılOha bu ne saygısızlık hayatında benim gibi mukemmel bir parça varken başkası ile olan kalıntılarının kalması... Aslında şöyle ; eski sevgilisi ile olan şeyleri eskide kalmıştır fakat eşya saklamak ya da mektup vs (yani tamamen anı saklamak) çok farklı tabi ki de anlayışla karşılamam ve bu durumu kabul edemem.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Eglenirdim demek chen kutuyu sakladın diye laf atardım sürekli
10 YorumlaOna sorardm bende böyle bişi olsa sen nabardın onun dediğinin aynısını yapardım
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDirek çöpe at ya 3. Kişiye ait eşyalar eskimiş gitmiş aklı kalır o kızda ben olsam yakardım hem ne işi var onların o evde sorsaydın eşine?
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılEşine onu evden atmasini soylemelisin, ve seninle evli neden evinizde? Unutamamissa neden seninle evlendi? Derdi ne umarim cocugunuz yoktur
00 Yorumla
+1 yılYakardım benimki de askerdeki hatıra defterine böyle şeyler yazmış askerlik hatırası olduğu için yakmadım ama bulamayacağı bir yere sakladım evde
00 YorumlaHelal olsun enişteye :D
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılÇöpe atardım ayrıldıktan sonra evleneceğim kadına göstermezdim bile
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 582 cevap paylaştı. bunu ne zaman öğrendin baştan bilsem evlenmezdim bile
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yıleşmi hangi eş ne eşi ya o evde eş mi olur ozaman:)
00 Yorumla
+1 yılNe kadar rahat bir kadinsin ve bunu kabul ediyorsun pessss
00 Yorumla
+1 yılCok kırıcı ya birde saklamıyor bile unutamamış kı duruyor hala nasıl kavga cıkarmadın :)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 694 cevap paylaştı.
+1 yılOhaaaa çüşş yani bu ne rahatlıt onumu özlüo yoksaa olayyy çıkarr
00 Yorumla Tuttuğum gibi sokağa atarım. Önce kutuyu sonra eşimi 😁
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEşin mi eski eşin mi😂😂 Rüyasında onu görüyor senle sevi şirken onu hayal ediyordur bi de şimdi bu ıyyy
04 Yorumla- +1 yıl
Olabilir fikirlerine ve düşüncelerine müdahale edemem 😄
Cevap sahibi+1 yılOlabilir ise niye senle evli ablamm, hiç ardını araştirmicaksan sende de gizli kutular var demektir
- +1 yıl
Ahshsh ya ne tuhaf insanlarsınız.
Neden kimseye saygınız yok.
Ben ona saygı duyuyorum ve rahatsız olmuyorum, aynı şehirlerde bile değiliz, karşılaşma imkanı yok.
Durduk yere niye tartışma çıkarayım, geçmişi anısı, hatırası, yaşanmışlığı.
Eşiyim diye bu kadar müdahale edemem hayatına.
Aynı şekilde onuda müdahale ettirmem.
Cevap sahibi+1 yılKadın başka şehirde diye seni aldatamayacagini düşünmen çok özel yalnız ahahhaxjjjdj
Bana saygısı olmayan bir adamı evimde barındırmam kutuyla birlikte dışarıyı boylardı..
00 Yorumla
+1 yılBenim evimde işi ne? Kabul etmezdim aşşşıırrı rahatsız olurdum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılŞah ismail ile Yavuz hikayesini bilir misin
11 Yorumla- +1 yıl
Anlatırsan dinlerim 😄
Ona saygı duyardım bir şey yapmazdım ama o eşyaları benim göre bileceğim yere bilerek koyarsa bu evliliği bir daha düşünmek gerek
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yorumsuz kaldım.😁
12 Yorumla- +1 yıl
😄
+1 yılciddi olamazsın flora 😃 harbıdenmı
15 Yorumla- +1 yıl
Çok ciddiyim yaaa 😄
- +1 yıl
nebıleyım sende boyle hep bızı trolleyecek bır hava sezınlıyom :) soruna cevap verıcek olursam. Ben kıskanırdım yaa yok yanı gece uyuyamam o derece... valla sen nasıl dayanıyosun sabrına ve aşkına hayran oldum
- +1 yıl
Ben çok umursamazım biliyor musun 😄ne hali varsa görsün kafasındayım.
Ve sorularım trol gibi gözüksede %70 gerçeklik barındırır azcık şekillendiririm. 😄 - +1 yıl
vayy çakall 😂😂
- +1 yıl
Terrrr biyesiz
Sen ne yapmayı düşünüyorsun peki?
11 Yorumla- +1 yıl
Ben bir şey yapmıyorum 😄 naftalin koydum kurdeşen düşmesin diye gkckg
Onu benim evime sokamaz ki
16 Yorumla- +1 yıl
😄Çok eğlenceli oluyor.
- +1 yıl
Ahahah beklemediğim tepki.
Ne zararı var sana, imkansız aşk romanı gibi okuyorum veda mektubuda var.
Ay çok iyi yaaa dkdkf - +1 yıl
😄 Ahahsh kıskanççç
Gizli Üye(36-45)+1 yılAtmasını isterdim eğer atmiyorsa s. ktir olup eski sevgilisine gitsin. Hem onu unutamıyor hem de benimle oluyor bak sen paşama.
00 Yorumla
+1 yılEşyaları yakardim. Onu da çıra diye alta koyardım
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKafasında parçalardım hiç hoş değil evlenmişsin artık sana saygısı olması gerek
00 Yorumla
+1 yılGörmeyeceğim bir yere koymasını isterdim saygı duymak lazım
014 Yorumla- +1 yıl
Yani ben de öyle yaptım.
Bir köşeye koydum. - +1 yıl
Sağlıklı ilişki harikasın
- +1 yıl
Arada mektupları okuyorum eğleniyorum 😄
Çok komik temiz bir aşk.
Düşünüyorumda beni de öyle sevdimi acaba 😄 - +1 yıl
Oha sen harbiden harikasın umarım ilişkiniz daim olur
Bozarsa eşin bozar bence - +1 yıl
😄 Yok yok sıkı sıkı sarılan taraf o.
- +1 yıl
Ya sil şunları nazar değcek şimdi size benden bile değebilir 🤭😂
- +1 yıl
Ahahsh değmez değmez 😄
Bir nazarla bozulacaksa zaten bitsin 😄 - +1 yıl
Vay anasını aşka bak be 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Çok çok güldüm ki başıma gelsin
- +1 yıl
Ahshshs başında bul.
- +1 yıl
Başında bul ne demek ya
- +1 yıl
Nasip olsun dedim 😄
- +1 yıl
Amin demeyi unutma
- +1 yıl
Aminnn
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Toprağa gömerdim o kutuyu
Evde tutmazdım.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Şahsen ben birakamazdim o kutuyu evimde.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Acmadiktan sonra sorun olmaz
10 Yorumla
+1 yılyanlislikla cope atardim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılYakarım ben 😃
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılKavga ederim. Hesap sorarım
10 Yorumla
+1 yılSaygı duyar bir şey yapmazdım
10 Yorumla
+1 yılÜzerine benzin döker yakardım ya da Benzin dökmeden yakardım Benzin pahalı
00 Yorumla
+1 yılParamparça ederim o kutuyu üstüne de güzel bir kavga.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılCiddi misin 🙄🙄
15 Yorumla- +1 yıl
Çok ciddiyim 😄
- +1 yıl
Kız ne rahatsız ya ben sinir oldum
- +1 yıl
Ahahsh problem ben de heralde herkes sinir olmuş 😄
Kız ben hiç sorun etmedim. Ne güzel sevmişler, değer vermişler birbirlerine 😄 - +1 yıl
Ya bi git manyak😂😂😂😂😂
- +1 yıl
😄Bak çok ciddiyim.
Hepsini çöpe at sorarsa nerde diye kocanıda at😅
11 Yorumla- +1 yıl
Ben rahatsız değilimki fkfkg
+1 yılBence normal bir şey
11 Yorumla- +1 yıl
Bana görede normal 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 933 cevap paylaştı.
+1 yılBence sen kocanı sevmiyon bacim
01 Yorumla- +1 yıl
😄 Bir insan ne kadar sevilebilecekse sevdim bir insana ne kadar değer verilirse öylede değer verdim ben eşime.
+1 yılKaç yıl önce olmuş ve siz kaç yıldır evlisiniz?
017 Yorumla- +1 yıl
Rahat 16 19 yılı var. Biz 10 yıllık evliyiz.
- +1 yıl
Onların çıkma süresi ne kadarmış
- +1 yıl
O kadarını bilmiyorum 2 yıla yakın heralde.
- +1 yıl
Ya abla inan bana daha uzun bir süre soyleseydin de ben cevapsız kalacaktım. Eşinle hiç konuştun mu
- +1 yıl
Bir de gerçek yasin kac
- +1 yıl
İlk gördüğümde konuşmuştum, atalım demiştim sen bilirsin demişti.
Öyle diyince koydum yerine. - +1 yıl
Ne zaman gördün ki
- +1 yıl
İlk evlendiğim yıl 9 10 sene önce işte.
- +1 yıl
O zamandan bu zaman hala kafana mi taktin. Bence eşine bunları istemediğini söylemelisin
- +1 yıl
Takmadım canım.
Bugün bunun ile alakalı bir soru gördüm ben de sorayım dedim.
Taksam şu an söz konusu olmazdı zaten - +1 yıl
Anladim. Peki 16 yaşında mi evlendiniz çünkü söylediğiniz yıl ile resit olma yaşı çelişiyor da
- +1 yıl
17de.
- +1 yıl
17 de nasıl evleniliyor 18 geçmek gerekmiyor mu
- +1 yıl
18 ve 18 üstü
- +1 yıl
Oluyo oluyo aile izni ile.
18 olmak şart değil. - +1 yıl
Hah öyle desene. Tesekkurler
- +1 yıl
Rica ederim 😊
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Saygı duyarım ve asla karıştırmam.
00 Yorumla
+1 yılWhat dedin gülüm...
00 Yorumla
+1 yılkafasında parçalarım sonra da boşanırım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılgözünün içime baka baka atarım çöpe
01 Yorumla- +1 yıl
ve evliliği bitirirdim
- Devamını Gör (18)
Devamını Gör(63)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eşimin eski sevgilisi ile olan anı kutusu evde duruyor, siz olsanız ne yapardınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer