162'lik kızla 192'lık erkek çok mu kötü gözükür?

arkadaşlar boyum 162 sevgilim 192 boyunda onun yanındayken 13 cmlik topuklularımı hiç ihmal etmem gerçi ama geçen spor ayakkabı giymiştim yolda yürüyoruz arkamızda iki kız boyumuzla dalga geçiyodu çok sinirime dokundu eve gelip bi saat ağladım açıkçası bu kadar kötü mü duruyo yani insanlar ne kadar acımasız..
162'lik kızla 192'lık erkek çok mu kötü gözükür?
Cevapla