Aşık olduğum adamla ayrılık sürecimiz ile ilgili ne düşünüyorsunuz?

Gençler merhaba birisiyle konuşmaya hoşlanmaya başladım görün onu felaket iyi davranıyor çok kibar ve oldukça düşünceli işi orta seviye tipide orta seviye ama önemli olan beni seviyor olmasıydı. İlk olarak istememiştim ama kendi zorlamıştı beni bize şans ver diye bende şans verdim. Aşık oldum dünyanın en mutlu kadınıydım. Bu bana işte geçmişin önemli değil diyip duruyordu sürekli geçmişte kaldı gibisinden kendisi 10 yaş büyüktü benden. Bende vay be ne kadar olgun dyordum bir gün bir muhabbette onun defalarca birisiyle olduğunu her şeye hakim olduğunu söyledi. Bu arada beni sevdiğine yüzde yüz inanıyorum hemen kendimi kaptıran biri değildim cünkü anlıyordum yüz vermesem bile. Daha sonra benim çizgilerim var diyince öğrenmek istedim ve bka**etini kaybetmiş birisiyle olmak istemem dedi. Ben hayatımda bir kere yanlışlıkla olan tam anlamıyla bozulmdg*m düşündüğüm bir durum içerisindeyim. Küçük yaşlarda kendimi tanımak isterken bile yaptığın durumlarda bu işin içerisinde ona anlattım o da sürekli evlilik muhabbeti yapan çok ciddi artık evde kalmış biriydi aşık olmak istediğim birisiyle evlenmek istiyorum diyordu birbirimize aşık olduk deli gibi ama bekRti*mi tam olmadığını söyledim diye benimle yapamayacağını söyledi. Şöyle söyleyeyim tam anlamıyla fiziksel olarak çocuğun 4 katı daha güzelim sürekli efsane güzelsin diyip duruyordu çok eğlenceliyim ama aynı zamanda ağırımda. Onunla çocuk oluyor sabaha kadae gülüyorduk onu iyi anlıyordum. Beni bıraktı asla olmaz dedi. Ben böyle bir şey yaptığım için rabbiöden tövbe etmiş biriyim allahım affet diye Allah affedicidir belkide affetmiştir beni sen kul olarak neyi affetmiyorsun anlamıyorum aşırı feminen bir yapım varken çocuğa beni affetmesi için yalvardım. Çocuk yüzsüz gibi defalarca yap*ıg*nı gizleyecek bir şey olmadığını söyledi. Çok moralim bozuk çok mutsuzum neler yapmalıyım?
Aşık olduğum adamla ayrılık sürecimiz ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
Cevapla