Kendinizi ruhen çok yalnız hissediyor musunuz?

Şöyle dişime göre kimseyi bulamıyorum; yerine göre hoşsohbet yapabileceğim, yerine göre bilim/ilim konuşabileceğim, zeki kültürlu eğlenceli ve biraz da eli yüzü düzgün bir insan evladı niye yok?

Bende mi sorun? Yoksa cidden böyle biri yok mu da bulamıyorum?

Öyle çok yakışıklı olsun da istemiyorum ama azıcık da olsun bakınca yüzüne içim ısınsın istiyorum..

Misal Burak Özçivit mi, kıvanç Tatlıtuğ mu yoksa Selçuk Bayraktar mi sana daha çekici geliyor diye sorsanız; Selçuk Bayraktar derdim..

Yani bna daha çekici geliyor nedense..

Sebebini ben de çözemedim henüz..

Ama sanki çok zeki kültürlu ve manevî yönü kuvvetli, ideali olan biri gibi hissediyorum..

neyse işte, böyle biri bulabilir miyim sizce?

Kendinizi ruhen çok yalnız hissediyor musunuz?
Cevapla