Yeni tanıştığım insan, beni ilk görüşmede ekti. Sizce yazmalı mıyım?

Benim yeni konuşmaya başladığım, 2 gğnde bir konuştuğumuz biri var. Perşembe günü cuma akşamı yemek için sözleştik. Cuma günü bana gözlerinden muayene olduğunu, ilaç damlatıldığını ve akşama kadar geçmeyeceğini söyledi. Bunu ertelesek olur mu dedi, bende önce sağlık önemli tabiki dedim. O da bana anlayışın için teşekkür ederim dedi. Akşam saat 8 buçuk gibi kız arkadaşlarıyla birlikte okey salonunda story paylaştı. Yanımdaki arkadaşlarım yazma değmez, istese gelirdi o yazana kadar bnce yazma o iptal etmiş dedi. Ama ben emin değilim. Çok muhabbetimiz yoktu. Sima olarak firmalardan birinde çalıştığı için birbirimizi tanıyoruz. Çok sık yüzyüze gelemedik. Acaba biraz daha muhabbetten sonra görüşmek istemiş olabilir mi bilemiyorum. Storylerime like atıyor, bende ona karşılık olarak like atıyorum. 3 gündür konuşmadık. Sizce yazsam mı?
Yeni tanıştığım insan, beni ilk görüşmede ekti. Sizce yazmalı mıyım?
Cevapla