İzmirli erkek arkadaşım kıyafetlerime karışmıyor, bu iyi bir şey mi?

Baskı yok kıskançlık yok ben doğudayım gidicem yanında üniversite okucam ben ona sadığım kıskancım görüyor biliyor ilgisini gösteriyor sevgisini gösteriyor aile içinde olan düğünlere gidicez arkadasımın düğünü var Eskişehir'de , sonra onun komsununun kızının var falan İzmir'de.. Çocuğa nasıl giyinmemi istersin mesela dedim düğünlerde istediğin gibi sana karısmam diyor doğuda dikkat et kendine yanımda istersen çıplak ol umurumda yine olmaz diyor burası böyle diyor. Annemle tanısıcak bu arada ve annem bile sans tanıdı ona ben düzgün dille konusunca. Biz nereye kadar ilerleriz bilmiyorum kaynana nişan tarihimiz için bile konusmaya basladı ufaktan. Ben simdi bununla evlenirmiyim? Evlenirsem hayatlarına nasıl alısacağımıda düşünüyorum ben yine açık giyinmesem tuhaf karsılanırmıyım? Sadece elbisede mesela sıfır kol giymem bile asırı anormal burada mesela öyle giyerim gibi görünüyor ama 160boy 47 kiloyum. Fiziğimin kötü olmasından değil açık giyinemedim bunca zaman ama bakım lazer vücuduma her bakımınıda yapan birisiyim. Bunlara alısıcakmıyım hem istiyorum hem çekiniyorum biraz. Bana köylü cahil falan demesini istemiyorum🙁 gerçi o kalbimi seviyor önemi yokta ama adamı tasıyabilcekmiyim o hayatıma saygı duyuyorda çok takıntılı biriyim.. Yorumlarınızı bekliyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Burada da tayt crop giyorum laf yiyorum ama fiziğimi ön plana çıkarmayı seviyorum sadece daha önce o mini etekle dısarı çıkmadığım için yuhaf hissediyorum etek demerlen bile anlıyorsunuzdur umarım insan görünce Çıplağım o an gibi hissediyorum ya da crop giydiğimde insanlar bana bakıyor gibi hissediyorum dısarıda huzursuz oluyorum
İzmirli erkek arkadaşım kıyafetlerime karışmıyor, bu iyi bir şey mi?
Cevapla