
Hiç erkeklerden nefret ettiğiniz oldumu sevgili bayanlar sebebi neydi

Hiç erkeklerden nefret ettiğiniz oldumu sevgili bayanlar sebebi neydi
Korku oluyor o kadar sevip aşık olduğun adamın aslında sapık ruhlu, şrfsix birisi olduğunu gördüğünde, her şey bükülüyor. Kalbin durması gibi bir şey bu
Oluyor, erkeksiz yaşıyorum zaten. Nefret büyük kelime ama öfkemin bizatihi sebebi çükünü bir hikmet kaynağı sanıp her konuda akıl veren erkekler.
Evet arada öyle bir şey geliyor erkeklerden nefret ediyorum ama asla Erkeksiz yaşayamam yani çikolatasız yaşarım ama erkeksiz asla
Cevap
1Cevap
Oluyordur evet
evet oldu sebebi erkeklerin tecavüzcü ve katil olması (hepsi değil)
oldu bi dönem evet
Çok sık oluyor 😀
Hep derdim, taa ki bir beyefendi tanıyana dek.😊
Olmadı ama onlarsiz. da olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?