Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. 1. İstemem yan cebime koy hesabı bir davranış biçimi.
2. Önceleri bu düşüncede olup kadına karşı ilgilerin daha da çok olduğunu fark etmesiyle bu şekilde bir durumu ortaya çıkartmakta.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılVar bi kontaklık anlaşılmaz bir durum. Sevmediğini kıskanmakta ne bileyim. Pek normal bişey değil bana göre.
Şimdi o kız onu severken egosu okşanıyor. Kendisi sevmezken fakat Kızı başkaları sevince kıskançlık damarlarına basılıyor. Sevmiyorum dedikleri, hep onları sevsin istedikleri için al sana ego. Fazla egoistler bu yüzden.
20 Yorumla
+1 yılYarım bıraktıklarını başkaları tamamlayınca kimse ağlamasın bence.
Değer vaktinde bilinmeli. Demek ki kendini ağırdan alırken başka erkek olsun da istemiyor yemezler :D
25 Yorumla- +1 yıl
Yiyen vardır belki djsk
- +1 yıl
Afiyet olsun 😂
- +1 yıl
Hıhım 😅
- +1 yıl
💚🦋
- +1 yıl
♥️♥️
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılOrada kadını değil, hemcinsini kıskanma durumu var nett. Kadınla ilgisi pek yok, tamamen rekabet, hırs🦉
13 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum ☝️
- +1 yıl
Teşekkür ederim senden eic almak da ayrı güzel 😍😎
- +1 yıl
Rica ederim ☺️🌷
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılİstemem yan cebime. Biliyor ki o kadın cepte, sevgilim olmasın ama kenarda beklesin bana karışmasın mantığı.. Sonrası adam için pişmanlık bunu bilmeden.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılHepsi benim olsun hem karnım doysun hem Pastam dursun.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Erkekliğini b*k surdurmuyorlar işte 😅
16 Yorumla- +1 yıl
Hıı sevmiyorum ama benim o gibi mi
- +1 yıl
Bu sefer anlamadım işte 😀😀
- +1 yıl
Sen anlat bi erkeklikle ne alakası var :D
- +1 yıl
Erkeklik yapacak ya işte. Sevdiğini kıskanır bacısını kıskanır sevdikleri değer verdiği insanı kıskanır 😀
- +1 yıl
Hıı anladım :D
- +1 yıl
😀😀
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılKuyruk acıları olduğu için...
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılBunun nedeni yedek tutmaları çünkü ya da yalan söylemeleri. yani bir kişi sevmiyorum diyorsa ya sevmiyordur ama takıntılıdır sadece beni sevsin diyordur bu şekilde egosunu tatmin ediyordur ya da gizliden seviyordur. veya işte bir gün nasıl olsa severim ya da sevgili olurum diye elinde tutuyordur
10 Yorumla
+1 yılaslında seviyorlar
ama bunu söylemek zor gururları engel. saçma sapan aptalca davranışlardan ötürü o kızı kaybetmeye mahkumlar21 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı
Kiskanclik her zamn dogrudan sevgi olmuyor işte. Ozelikle erkekler içgüdüsel olarak birlikte oldukları flört ettikleri kadınları sahiplenmiyorlar ve kıskanmalı icin sevmelerine gerek kalmıyor. Çünkü içgüdüsel gelişiyor. Tohumları batasıcalar😂
13 Yorumla- +1 yıl
Olabilir
İlgi kaşarlarının yapacağı iş. Benimle ilgilensin, beni sevsin ama sevgili olmayalım, başkasıyla da olmasın diye düşünürler iğrenç yaratıklar.
20 YorumlaBen hiç öyle bir şey yapmadım sevdiğim kızı kıskandım sevmediğim birini neden kıskanayım ki zaten 🤷♂️
20 Yorumla
+1 yılErkekleri açıklamaya çalışmaktan ben vazgeçtim artık jxmdmxmdm tanımlanamayan cisimler olarak görüyorum hepsini
12 Yorumla- +1 yıl
UFO gören masum köylü gibiyiz djjd
- +1 yıl
He valla jxkdkxkdkd
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılhah işte zurnanın zırt dediği soru geldiiii!!!
Hadi hadi bakalım öyle kendini kasa kasa kasımpatı olan beyler cevaplayın soruyu döşesinler boruyu!!!
Yaaa işte öyle kasmayacaksın tak yazacaksınya da!!!
Takmayacaksın tak takacaksın :D :D :D
Öz güveni olmayan soğan cücükleri bu tipler...
https://www.youtube.com/embed/n8wZDYnKqf010 Yorumla
+1 yılbu diziyi biliyorum YOU adamın öldürdüğü kişileri sayamadım. :)
11 Yorumla- +1 yıl
Evet you
Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Erkek hiper t aktif öfke duygusu taşır ne kadar sevmese de seviyorum demesede başka bir erkeğin mutlu edişini kaldıramaz otomatikmen öfke duygusu harekete geçer öfkesi kıskançlikla birleşir saldırıya geçer
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle olur zaten doğalarında var sahiplenmek illa sevmek gerekmiyor paylaşmayı sevmezler ama bu durum ne kadar sevmediğine bağlı nefret eder derecesine geliyorsa başkasına gitsin diye dua bile eder sjsjs
10 Yorumla Hem g..., hem ayranım dökülmesin hesabı işte.
Hem karnım doysun, hem pastam dursun.
Sorumluluk almayıp, ilgilenmeyip ama bir köşede sadece kendisiyle ilgilenen zavallı bir hayranı olsun istiyorlar o tipler.11 Yorumla- +1 yıl
Ooo laflara bakk
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılRekabet duygusu olsa gerek, deli gibi sevmiyor ama azda olsa birşeyler hissediyorsa işte yine de kenarda bir yerde olsun istiyor, başkasına da gitmesine gönlü razı değil.
20 Yorumla Mesele şu ki kızlardan veya erkeklerden kankasını sevgilisini yakın arkadaşını kıskanan tiplerde vardır o yapısı gereği tutucudur ve etrafındakileri kıskanır hep yanında olmasını ister sana aşık değildir sevmiyordur ama yanında olsun istiyordur ayrıca seni sevmese dahi seni sevmiyorum diyip kıskanmasıda enteresan kendini bilen insan bôyle bir uslüpla konuşmaz yinede umutlanmayacak bir durumdur kişiyi kendi halinde bırakıp umutlanmamak en iyisidir saygılar.. 😊
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılDuygu ve düşüncelerini yansıtmayı ya bilmiyorlar ya güçsüzlük olarak algılıyorlar çünkü. Bu yüzden bence genelde sözlerden çok davranışlara bakmalı insanlarda zaten.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 980 cevap paylaştı.
+1 yılÖzgüven meselesi. Kadına gidip konuşmaya gelince yemiyor, erkeklerle onun için savaşmaya gelince aslan kesiliyor. Ülkemizin genel durumu bu. Uzaktan hayran hayran izlemek bizim ata sporumuz galiba.
10 Yorumla Seviyor aslında ama bazı şeyleri düşünüyor aklında hani olmaz, hem kendimi hem de onu üzmeyeyim diyor ama yine de hisleri yüzünden tabi ki de engel olamıyor.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılO bir sshiplenme iç güdüsel telaş korku
Kiyamama. İlla sevmek gerekmez bir kadina iyi olmak için onu düşünmek için.10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Sevgilim olmasın ama her şeyi yaşayalım, yeri gelince kıskanayım, ufak tefek samimi olmayan sevgi gösterileri yapayım mantığındaki erkek diyebiliriz.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 359 cevap paylaştı. Karşındakine insan olarak değil de mal gözüyle bakanlar ister kadın ister erkek olsun... Maalesef böyleler. Sahip olmayı seviyorlar
10 Yorumla
+1 yılSevmiyor ama beğeniyordur. Başkasınınla olsun da istemez kendine olduramaz. Saçma bir durum.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u +1 yılSebebi kişilik bozukluğu.
Sağlıklı olan hiç kimse böyle bir dengesizlik yapmaz.10 Yorumla Demek ki yalan söylüyor. Sevmese neden kıskansın? 🙃
10 Yorumla
+1 yılmutlu olmayı hak etmediğinide düşünüyor olabilir, yoksa diğer türlü umursamazdı bence
10 Yorumla
+1 yılAh ah bı bitmedi dertlerin 😃. O sana seni sevmiyorum desede aslında tam tersini söylemek istiyordur. Ah şu gurur yok mu
13 Yorumla- +1 yıl
Dertler biter mi be 😃
- +1 yıl
Biter yaa 😃Hakettiğin gibi mutlu bir insan olursun inşallah
- +1 yıl
Mutluyum zaten :D
+1 yıldengesiz demek ki 😀 insan sevmediği birisini kıskanmaz doğal olarakta karışmaz
10 Yorumla
+1 yılGurur meselesi haline getiriyorlar ya da sevip yine gurur yapıyorlardır.
10 Yorumla
+1 yılBazilari dengesiz ancak bunun cinsiyeti yok bence boyle kizlarda var
10 Yorumla
+1 yılYani varlığı ile yokluğu bir olan erkek grubundan bahsediyorsun sanırım. Dikkate almam..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılSevmesemde elde olsun istedigimde gelsin kafası hay ben o kafayı😂😂😂
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Sevmiyor ama karlısındakinide kendi malı gibi gördüğü içindir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOnunken değerini bilmez biri gelip elinden aldığında değere biner bu hep böyledir çünkü erkekler onları seven kadınları hayatlarından çıkarınca bile onlara ait olsun ister
10 YorumlaÇünkü yalan söylüyor içten içe kıskanıyor çünkü hala bir şey his ediyordur
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 304 cevap paylaştı.
+1 yılSevdiğinden dolayı ama başka biri de hayatında var ise sevmeyen kıskanamaz insan sevdiğini kıskanır
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılHem ayranım dökülmesin hem tatsız olaylar yaşamayayım mantığında ilerliyordur
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılBilemiyorum... Sevmiyorsan, ilgilenmiyorsan sana ne mk?
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
+1 yılyani böyle bir fikre nereden kapıldın anlamadım... bence yoktur böyle bir şey 🤔
10 Yorumla Şimdi sevende sevmeyende kıskanıyor mış gibi yapıyorlar
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hepsine sahip olmak istediği için olabilir.
10 Yorumla
+1 yılAteş olmayan yerden duman çıkmaz derker vardır bişeyki tepki veriyo
12 Yorumla- +1 yıl
ᴋᴇɴᴅɪɴᴇ ᴋᴀʏʙᴇᴛᴍᴇᴋ ɪsᴛᴇᴍᴇᴅɪğɪɴ ʙɪʀɪɴᴇ ᴅᴀᴠʀᴀɴᴅığıɴ ɢɪʙɪ ᴅᴀᴠʀᴀɴ ツ biyerde okudum bu yazıyı güzel bi söz :) hakedeni bulmak lazım bence
- +1 yıl
Hakeden bu durumda bireyin kendisi oluyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılElindekini kaptırmış gibi hissediyor ya i aslinda şöyle , sevmeyim ama cebimdede hazır dursun istedigimde isimi goreyim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Kadınların sevdiklerini söylemesi zordur
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Kimse sevmediğini kıskanmaz
23 Yorumla- +1 yıl
Öyle söyleyip, kıskanan var demek ki 😏
- +1 yıl
He tamam djkd
- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılMal onlar mal takılma onlara
21 Yorumla- +1 yıl
Tamam :D
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBeğenmediğim bir kazağın var. Onu yine de kimseye vermiyorum.
10 Yorumla Çünkü seviyorsjsjsjsjsjsjsj biz öyle diyoruz neden sevdiğimiz kız hakkında onu seviyorum diyelim ki gizlice kaleyi içten fethediyoruz
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Gorselede tam adamini koymussun ne diyim 😅
118 Yorumla- +1 yıl
😅😅
- +1 yıl
Yaa Bırak takıntılı psikopat, ah Beck..
- +1 yıl
:D öldürmesi mi gerekiyorduuu
- +1 yıl
Yahu kadının hayatına virüs gibi sızdı :D sen ne anlatıyorsun. Aynı diziyi mi izledik biz?
- +1 yıl
Tabii bütün sosyal medya zımbırtılarını ele geçirdi arkadaşlarını öldürdü, sevgilisini katletti
- +1 yıl
Ya bıraaaakk :D
- +1 yıl
Çevresi kötüydü tabii :D ama öldürmek yerine gözlerini açaydı
- +1 yıl
Rip beck 🥹 sus şimdi skdj
- +1 yıl
Beck bi taneydi :D
Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Ne kadar saçma bu erkekler ya sjasjaj
16 Yorumla- +1 yıl
Kapatılsınlar :D
- +1 yıl
Seni de kapatırlar tüccar djdj
- +1 yıl
Vah 🥲 iyi adamdın sen Gökkii
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Boş rüzgar şov diyelim 😃
114 Yorumla- +1 yıl
Olm sizin işiniz bu
- +1 yıl
Boş rüzgar ve şov? Hiç bizlik değil sorry
- +1 yıl
Yiooo kıskanmıyor
- +1 yıl
Ben öyle sanmıyorum, gerçekler bunlar
- +1 yıl
Yahu ne saçmalıyorsun :D kadınım ve hemcinslerimi tanıyorum.
- +1 yıl
Yaaa 😃😃 Sen saçmalıyosun kendi adına konuş benim yaşadığım olaylar olmasa böyle bukonuşmam heralde demi 😃 çok tanıyamamışsın hemcinslerini senden daha iyi tanıyorum, sorduğun soru sadece erkeğe değil iki taraf içinde de var bu tiplerden. Ben yaşadım diyorum lan ötesi var mı? Hiç bizlik değil kıskanmıyo etmiyo demek saçmalık esas, emin olmadığın konularda iddaan olmasın konuyu ciddiyete bağlattırıyon zorla bana 😃
- +1 yıl
Sevmiyorum dediği erkeği kıskanan kadın yoktur, net. Hiç şaapma. Sana seni sevmiyorum deyip kıskanan vardı yani, öyle mi? Dkkd
- +1 yıl
Evet egosundan kibirinden sevmiyorum diyip ama içten kıskandığını belli eden çok var :d bu zaten sevgiyle alakalı değil ego tatmini yapmak elde etmek elinde tutmak falan. Aynen öyle vardı. Bunu her iki cinste yapıyo, çok net konuşuyosun kesin kesin ama kadınları çokta tanımıyosun be sosyetik 😝 neyse seçim sonucu ne olur ne bu tantana bilader yeter
- +1 yıl
Siyaset konuşmak istemiyorum. Sonuç belli aslında, ülkemiz için hayırlısı olsun. Benim tanıdığım kadınlar böyle değil hepsi net. :D
Aşk İlişkileri konusunda 573 cevap paylaştı. İnsan sevdiğini yerden yere vururmuş 😏😏😏😏😏
12 Yorumla- +1 yıl
Niye psikopat mı?
+1 yılYüksek ihtimalle çocukluk zamanından kalmış yanlış yetiştirilme veya travmalardan dolayı.
10 Yorumla
+1 yılKuru sıkı onlar zaten boş teneke olarak görüyorum ben
10 Yorumla
+1 yılBu sevmeme olayının yaşanma zamanı önemli 🤷♀️ bazı erkekler kıskandıktan sonra soğuyor.
10 YorumlaKendisi o kadına sahip olamadığı için başkaları da olmasın isterler
10 Yorumla
+1 yılSevdiğini söylerse kadın gider diye düşünür
10 Yorumla
+1 yılsevilmesin istiyordur🤣
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 764 cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerin doğası böyle, sahiplenme içgüdüsü var
10 Yorumla - Devamını Gör (31)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 