Terapistlere göre erkekler ayrıldıkları kadınların hangi erkekle birlikte olduğunu merak ediyormuş. Doğru mu sizce?

Terapistlere göre erkekler ayrıldıkları kadınların hangi erkekle birlikte olduğunu merak ediyorlarmış ve erkeklere göre ayrildaki kadınların bir erkekle birlikte olmasını hazmedemiyorlarmis ve istemiyorlarmis doğru mu siz bu konu hakkın da ne düşünüyorsunuz?
Terapistlere göre erkekler ayrıldıkları kadınların hangi erkekle birlikte olduğunu merak ediyormuş. Doğru mu sizce?
Cevapla