Merhaba herkese. Bir bucuk yildir guzel giden bi iliskim vardi. Tabii hersey sifir sikinti degil her iliskide olan ufak tartismalarda vardi. Ailler tanisti nişan tarihi kararlastirildi vs hersey guzel gidiyordu taa ki 2 gun k oncesine kadar. Erkek arkadasimin yanina supriz icin haber vermeden gittim. Neyse otururken telefonunds bildirim gordum ( bu arada telinin sifresini bilerim ve teli her daim elimdedir ) telefona bakarken bildirimim tinder vari bir flort uygulamasindan geldigini gordum. o sinirle bildirime bastim ve kizlara gonderilen istekleri gordum. mesaj varmiydi o sinirle bakamadim ama eminim vardi. Allah belani v.. diye ayrildim yanindan israrla yanina cagirdi aciklayacagim gel konusalim gittigimde uygulamayi silmis tekrar yuklettirdigimde istekler silinmisti. Aciklama yapmasjni istedim cok sarhostum indirdim kurdum kimseyle konusmadim seni aldatmadim dedi. Bana gore aldatma sadece eylemde biriyle opusup, bulusup disari cikmak degildir. Telefonuna hayatinda biri varken boyle bi uygulama indirmekte bana gore ihanettir. ben seni aldatmadim, ne yaptigimi bilmiyordum cok pismanim allah belami v.. seni olumune seviyorum diyip duruyo surekli aglamada. perisan olmus ben affedemiyorum cunku icime kurt dustu guvenim kirildi bi kere. Evet fiili olarak yapmadi belki ama telinde boyle bir uygulama olup kizlara istek atamasida ihanet aldatmak midir? fikirlerniz onemli gercekten. Dogrumu dusunuyorum yoka abartiyor muyum?
Güncellemeler
+1 yıl
Istek attip o sarhos kafayla sanirim birileri ile konusmus bu arada oyle dedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer