Ben eşimin ailesini kendi ailem gibi severim, sevdiğim adamn ailesi benimde ailem her şey karşılıklı değil midir,?
Evli değilim misal verdim...
Evli değilim misal verdim...
Bu erkeğin de tutumundan kaynaklanıyor bence herkes kendisini vazgeçilmez sanıyor ve gurur kibir yapıyor
Ayrıca saygı şart, saygısız insan yapar bunu.
Erkek ortada oyuncak olmayacak. Kimsenin hakkını kimseye yedirmeyecek
O annem ne derse o da olmaz
O karım ne derse o da olmaz.
Gelin saygılı olacak annesi dengidir. Kayınvalide de saygılı olacak o da kızı dengidir.
Böylece herkes mutlu olabilir
Evlenene kadr Kaynanalar oğullarını evlendirmek icn yirtiniolar. Sonra neyse oğullarını evlendiriolar ondan sonra başlıyor içlerindeki şeytani ortaya çıkartmaya. Önce oglunu senden kıskanacak yalandan laf sokmaya degdrmeye baslick daha sonra sana kocan hediye aldıkça bunun lafını edecek. Kendi kızına ve cocugna laf geciremeyen kadın gelin oldgn icn seni yönetmeye sana laf geçirmeye çalışacak sen en baştan beri saygısızlık olmasn die her dedgni yaptkca o arsizligndibine vuracak ve hep level i arttıracak yani sen saygisizlik olmasn gönlü kirilmasn dedikçe o iyice arszlasip iyice azitacak. Türkiye de evlilikler maalesf öyle bir elin parmağını geçmez iyi anlaşan gelin Kaynanalar. Sen annesiyle anlasamiosun die bı de kocanla kavga edip duracan çünkü sana erkeklik taslayan adam ailesine geldi mi anakuzusu olacak sesi sana çıkacak ona çıkmayacak. Ondan baştan nasl giderse devamı öyle gelir. Saygısızlık olmasn diyerek kendini sakın ezdirme yoksa hep böyle seni ezmeye devam eder.
Şu an evli olmadığın böyle düşünmen, garipsemen normal. Genelde kayınvalideler oğullarını paylaşmaktan korkuyorlar. Sanki evlenince oğlunu bidaha göremeyecek, kaybedecek gibi hissedebiliyorlar. Dolayısıyla gelini rakip gibi görebiliyorlar. Bu da çatışmalara yol açabiliyor.
Bizim ülkemizde kayinvalide kayinbaba deyince bir geri durma var sanki öcü, genellikle gardını alır gelin veya damat, halbuki senin için ailen ne ise onun içinde o ve saygı sevgi olması gerek
Cevap
13Cevap
Kişiye gore değişir. Eger ayri oturuyorsaniz kayinvalide cok problem olmaz ama ayni yerde oturuyorsaniz problem olur. Kesinlikle evlendiginde kendi yuvan olmali sadece kari koca
Seviyodum takii arkamdan konuştuklarını duyana kadar halbuki hep derdim benle ilgili bişey yaşarsan bana söyle derdim
Gelin kaynanayı , kaynana gelini sevmez. ikisi de erkeğin mutluluğu için her şeyi yapabileceklerini iddia ederler ama erkeğin ağzına zıçmaktan geri durmazlar.
Ondan sonra erkek arayışlara girmeye başlıyor işte. kadının birinden sıcaklık , muhabbet, hoş iltifatlar aldığında karısını aldatıyor. Anneden babadan uzak kalıyor gitmiyor yanlarına. Herkes aslında kendi ektiğini biçiyor
Tamamen karakter meselesi.. Ben gelin olsam kaynanam Görümcem bana şırfıntılık yapsa bende sevmem :D
Karşılıklı olmalı saygı duymalılar en azından değer göstermeliler
Kaynanalar iğrenç ve hadsiz insanlar oluyor genelde
Umarım ciddi düşüncelerindir çünkü çoğu kadın kayınvalidesine katlanamiyor ne hikmetse.
Evlenince de seversin umarım.
Her kadın için geçerli değil
Bilmem sana sormak lazım 😄
Kadınlarımız değer gördüğü yerde çiçeklenir.
Bende bilemedim ama çok yanlış yapıyorlar
cok karisiyolar hayatlarina
kibirli insan hiçbişey beyenmez
Aynen düşüncen güzel
Kıskançlık
Türk kadını için böyle sadece
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?