Tc kadınları neden kayınvalidesini hiç sevmiyor, onları kendine düşman görüyor?

Ben olsam kayınvalidemi, kayınpederimi çok severim. Benim sevdiğim adamı dünyaya getiren, yetiştiren insanları tabiki sevicem, saygı duyucam. Onları kendi annemle babamla bir görürüm. Bir insan neden kayınvalidesiyle çatışır, onlarla iyi geçinmez, kendine rakip görür anlamış değilim. Yani kocanı seviyorsan onu bugünlere getirmiş, yetiştirmiş kadını neden sevmiyorsun? Tabi kötü kayınvalidelerde var onlara sözüm yok fakat çoğu insan kayınvalideleri potansiyel kötü olarak görüyor. Siz ne düşünüyorsunuz, haksız mıyım?
Tc kadınları neden kayınvalidesini hiç sevmiyor, onları kendine düşman görüyor?
Cevapla