Bu şey degilmi yaa 🤣 sitenin muzip kızı #rengarenk yollar 😂 girdiğim her bahçeye çiçek açtırırım 🌺 baktığım gözlere ışık saçtırırım 🤣
# ÜZMEYİN BU PONÇİĞİ #

Kızdıysam kapıyı vurup çıktıysam biraz yürür filmi başa alır benim hatam eşimin hatası nedir sakin sakin değerlendirir ona göre yapılması gerekeni yaparım.
Cevap
53Cevap
Ben eşimi bırakmam
Kızları arar toplaşırız bir mekanda, kafam dağıldığında ya boşarım ya da boşarım. Ben o raddeye geldiysem o evlilik benim için bitmiştir.
Arabaya giderim ablacım
En guzeli valla , birde hafif müzik açıcaksın ohh miss daha ne olsun
Büfeden 3 5 tane alkol alırım geçerim arabaya biraz müzik açarım gafayı bulunca çiçek alıp özür dilerim seni kırdım affet derim
Eşle başka sevgiliyle başka.
Sevgiliyle tartışınca eve giderim.
Eşimlede sanırım annemin evine 😃
Diğer odaya geçerim sinirim yatisincaya kadar zaten öfkem en fazla 5 dakika sürer sonra gelir gönlünü alır özur dilerim kadınlara her zaman değer veririm
1 kere çıkıp gittim peşinden boşandım. Nereye gittim benim diğer eve geldim
Hazırla yollukları sana geliyorum :D
Ge buyur 😊
Ayıptır söylemesi oyleyimdor 😂
Bi yere gidemem, kapıyı çarpıp da çıkmam zaten, ondan bi adım öteye de gidemem
Tuvalete sanırım, ya da şey... yaniiiii bilemedim, içmeye gidebilirdim her halde
ilk önce evin karşısındaki parka oturup bir sigara içerim
Gidecek yerim yok kapıyı çarpıp çıkmakdan sa odama girip kapıyı kapatmayı tercih ediyorum
Sana gelirim, bi yatak açarsın heralde bizim için
Dağ evine gider min. 2-3 saat tek başıma kalırım.
Gidecek yerim yok, öyle bir durumda umarım o gider, yoksa ben arabada yatarım 😃
Kapım her zaman açık
Aşkım eşimden kusersem evden çıkmam gitmek istiyorsa o gidebilir
Ben bu b*ku nasıl yedim diye düşünürüm😂otel parası kaç tl haberin var mı?
😂
Evden çıkıp iş yerine gitmiştim. Diğer kızın yanına
5 dk sonra geri doner esimin ayaklarina kapanir ozur dilerim derim
Öbur odaya giderim knka nereye gideyim başka evlilik bu küsmek anne evine gitmek bana saçma geliyor
Küsersem ya başka odaya giderim veya sda yürüyüş yaparim
Sahile inerim
Önce yürürum düşünür stresi bi atar ondan sonra bakardım duruma gerçi hoş Şu an ki durumum farksız sokakta kaliyorum
Kapıyı vurup çıkarım. İçeriden bir ses çıkarsan geri gelme ve kapı tekrar sertçe kapatılır ve sorun oturarak konuşulur ve çözülür 😂
Ben ne dışarı çıkacağım yürü git derim gözüm görmesin seni..
Anamın evine 😀😀😀
En yakın kız arkadaşımla buluşurdum herhalde ya da en kötü bir parkta sessiz bir alanda ağlayarak arardım arkadaşımı anlatırdım olayı.
o ana bağlı nerede huzur bulacaksam...
Cevabı ifşalayamam :))
tur atıp geri dönerim kürkçü dükkanı hesabı
Arkadaşlarımın yanına dedi kodu yapmaya
Köyüme giderim.
Hiç önemi yok ordan çıkınca rahat edersin zaten
10dk turlar geri dönerim.
Kafa dağıtmaya, ickili mekan tercih ederim
Yorulunca ayni yere gelirim😂
Yalnız kalacağım bir yere...
Hiç bi yere. Balkona çıkmışımdır
İkinci sevgilime giderim
Biraz dolaşıp geri gelirim.
Bakkala sigara içip muhabbet etmeye
Parka gider saatlerce yürürüm.
Arabayla içilecek bir mekana giderim
Uzun süre yürürüm
Diger manitanin yanına 😁
şöyle bi sokağı tuırlayıp geri gelirim :D
cami avlusuna
Başka karıya dmkfkfkgk
Gitmem gider gibi yaparim😆😁😄😃😀
Yürürüm sadece
Sahile
Gidecek bir yer yok
Kapıda uyurum. :D
Tekel bayiye
Arabada takılırım :)
Kahveye
Anadan öte yar olmaz...
Tatlı yemeye.
Avm e
Eve.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?