İlişkinizdeki en güzel anıları hatırladığınızda, en çok hangi detaylar sizi etkiliyor?

İlişkinizdeki en güzel anıları hatırladığınızda, en çok hangi detaylar sizi etkiliyor?

Çaba verdiğimi hatırlayınca çok üzülüyorum.. Gerçeklerin hep farkında oluyorum ama tutamıyorum kendimi..
Mesela son ilişkime bakınca kızıyorum kendime..
Gitmesin diye çabaladım falan..
Geri gelse bı dakika düşünmezdim hatta gittiği ilk zamanlar..
İçine çeken bı karanlık gibi bişey.. Çıkmaz sokak hatta.. Yolu bulamıyordum.. Bu yüzden bana uzak.. Sevmek de istemiyorum artık, akıl sağlığımı kaybediyorum sevince
İlişki değildi ama bir ara bi kickobks kursuna gidiyordum 7-8. sınıflarda. Ben o zamanlar çok çocuksuydum ama ordakiler beni hiç bi zaman kınamadı, hatta ayak uydurdular. Bir kere ben rezil olmuştum ve utanmıştım sonra diğer arkadaşlarımla benle aynı şeyi yapmışlardı utanmam geçsin diye. onları özledim...
Cevap
1Cevap
Güzel sevilmek
Hep önyargıdan bunlar sjsjsjsj
Fesatlık yapmayalım 🤣
Yüzüme bakarken utanıp başını çevirmesi
Sevgi dolu olması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?