
#TauredKraliçesi <3 <3 <3

21 Şubat 2022 tarihinde saat 17:27'de eşim, canım karıcığım, minnosum beni ilk kez telefondan aramıştı. O hayatımdaki unutamadığım en mutlu ve huzurlu olduğum andı. Öyle bir mutluluk hayatımda hiç yaşamadım. Sevinçten küçük çocuklar gibi sokakta zıplaya zıplaya konuşmuştum. Ben eşimi gerçekten çok ama çok seviyorum. İyiki varsın ve varlığın için her gün Şükrediyorum meleğim. Ya lyublyu tebya Sudem Göksum. 😇😇😇🤍🤍🤍😍😍😍❤️❤️❤️🧿🧿🧿🥰🥰🥰🥳🥳🥳😎😎😎🎉🎉🎉🎊🎊🎊😻😻😻🙈🙈🙈💘💘💘
Her şeyi sildim kafamdan. Tertemiz. Bir anım yokmuşçasına.
her ilişkimden birer parça bişiler hatırlıyorum
Cevap
5Cevap
İlişkim olmadı ama olsaydı sevgilimle geçirdiğim her anı unutamazdım
Her şey unutulur. Biten bir şeyi unutmazsam daha iyisini yazamam.
Çok güzel bir üniversiteli ile tanış tanışmıştım o onunla yaşadığım Aşk cinsellik muhteşem de Bazen aklıma geliyor da neyse
Hiç böyle anılarım olmadı yerden bir çiçek koparıp veren bile olmadı hep çok sevdim ama bir kez bile sevilmedim
Hep kavga hep kavga maalesef.
Sevdiğim adamın boynunda taşıdığı kolye 💖
O kadar çok yer Roman olur sende ne var
Kusur sandığım her yerimi opmesi
olmadı canımın içi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?