Evlenmek isteyip karşısına hiçbir insan çıkmayan insan ne yapmalı?
Boş vermeli, başka şeylere odaklanmalı
Karşısına mutlaka çıkar
Arayışta olmalı, aramalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evlenmek isteyip karşısına hiçbir insan çıkmayan insan ne yapmalı?
Öncelikle evlenmek istemen güzel ama evlenmek için öyle kişi aranmaz.
Öncelikle karşına sevdiğin birisi çıkmalı seni mutlu edebilecek zor zamanında yanında olabilecek birisi olmalı evlenmek kolay gibi gözükse de öyle değil maalesef..
Arayista olursan her zaman için yanında olabilecek birisi olur ama ne kadar uzun vadede olur bilemem.
Bence en iyisi bunu zamana bırakman olmuyorsa fazla zorlamamak gerekir.
Eğer bir işin varsa tek başına yaşayabiliyorsan öyle yaşa hayatına bir insan aldığında çok fazla sorumluluk almış olursun işin ucunda pişman olmak ta var..
Doğru kişiyi bulamıyorsan boş ver tek başına yaşanır hayat..
Sadece gez, toz, yapmak istediklerini yap, çalış gerisini boş ver.
Ben 30 yaşındayım mesela arkadaşlarım içinde tek bekar ben kaldım. Çocuklar lisede de sürekli kızlarla takılıyorlardı ben yalnızdım , üniversitede de kızlarla takılıyorlardı ben yine yalnızdım. Onların tamamı evlendi ben halen daha da yalnızım. Bu işler tip meselesi. Tipin iyi değilse hiç bir kızın senden hoşlanma ihtimali olmuyor.
Görücü usulü deneyebilirsiniz etraftan güvenilir insanlardan bu konuda yardımcı olmalarını isteyebilirsiniz, ama gerçekten güvendiğiniz insanlar, en güzel yol budur bence ufak bir öneri daha vereyim bulduğunuz kişiyi önce biraz tanıyın çok acele etmeyin derim hayırlı günler
Bu işler nasip kısmet işleri.. Elbet bir gün herkes kaderinde kim varsa onunla karşılaşır. O zamana kadar boş verip hayata odaklanılmalı bana kalırsa.
Cevap
53Cevap
Boş vermeli ya da aramalıdır mesela bende isterdim ama kimse çıkmıyor çünkü aşkı bilen birisi yok bu zaman da pek bu yüzden de zamanla çıkar belki de
Bir insan neden evlenmek ister, aşık olduğu için.. sevdiği için.. sevdiği her zaman yanında olsun istediği için. Karşısına sevdiği bir insan çıkmamışsa evlenmek istemesinin bir anlamı yok. Evlilik o kadar kolay bir olay değil, hayatını tamamen değiştirmen gereken, ben odakliyken biz odaklı olmak durumunda olacağın bir durum. Ve hayatın tüm sorumluluğunu, zorluğunu birlikte üstlenecegin anlamına da geliyor. İşte bu yüzden sağlıklı bir evlilik için sevdiğin adamla evlenmen lazim. Yoksa tahammül seviyesi çok düşük olur ve o yuva yıkılmaya çok müsait hale gelir. Ayrıca doğru bir ebeveyn olabilmek için anne ve babanın birbirine duyduğu sevgi, saygı çok çok önemli..
Evlenmek bir farz değildir. Evlenmek için evlenmesin kimse
Bu sorunun cevabını ben de çok merak ediyorum. Çünkü ben de aynı durumdayım. Senelerce dünyamı düzene sokup ahiretimi kurtaracak bir eşim olsun diye çok çabaladım. Ama hiçbir şey değişmedi. Şimdi 42 oldum. Bu saatten sonra da bir şey değişmeyecek. Çok kırıldım. Hevesim umudum neşem... Hepsi öldü
Bu tam benlik soru ben yıllardır bunun hasretini çekiyorum maalesef bulamıyorum diddi düşünen kızları görmek mümkün değil artık araştırmaya devam ediyorum allahtan dileğil helal süt içmiş :) olsun allah korkusu olan ihanet oyun oynamaz
benimde cıkmıyo inanki sosyallesmek isterim ama onada isten gücten fırsat olmuyo kendini görücü usulüne bırakman en iyisi gelenleri tanı hosuna gidip gitmediginin kararını verir evet ya da hayır dersin
bir şeyi çok isterken dikkatli olmak lazım insan belasını da bulaiblir. o yüzden akışa bırakmalı
Ben artık arada da olsa arayışta olmaya çalışıyorum kendi çapımda elimden geldiğince..
Fazlasına gerek yok şimdiye kadar değişen bir şey olmadı çünkü.
Amacın evlenmek olmamalı. İmza atınca hayalin biter. Amacın sana kıymet verecek birini bulmak, sohbet etmek olursa hayat boyu hep sürecek bir hedefin olur hayatın daha anlamlı olur
Oluruna bırakmalı. Boş vermeli dedim ama asıl cevabıma en yakın olan yoktu. Anket yapmayı bile bilmiyon daha. 2. ve 3. şık aynı şey zaten.
Her zaman karşıya bakma sağına soluna bak. İllaki seninle evlenmeyi isteyen ama senin farketmedigin biri sağında ya da solundadir
aramak lazım oturduğun yerden hiçbir şey olmuyor maalesef
başka işlere kendini adapte et bir gün gelir o seni bulur dertlenme
Sosyalleşmeye çalış ama bi yerde nasip kısmet bu işler
Evlenmeye odaklanma kendine işine gelişimine yaşamdan keyif almaya odaklan...
Evde kalmış olduğunu kabullenip yoluna devam edicen xD
Mutlaka kaderinde olan kisi karşına çıkar herhangi bir arayışa gerek yok bence
Kendisi gayret etmeli araştırmalı cesaretli olup bekar bi kızın karşısına kendisi çıkmalı
Bence evlenmek icin olmazsa cinsrllik icin olabilir
Herşeyin bi vakti ve zamanı var sabredip beklemek gerek
32 yaşındaym halen daha bakirim yapmadım hiç bsey doğru zamanda doğru insanla olsun istedim için erteledim hep
Görücü usulüyle evlendim tesettürlü muhafazakar birisi ile
8 ay oldu evleneli halen daha bsey yapamadık biz hale bak utanç duyuyorum
Nasıl yani evleneli 8 ay oldu ve cinsellik yaşayamadınız mı daha :0
@the-notorious Söylemek zorunda mı sana özelini lavuk. Sırf kendini tatmin etmek için adama gereksiz sorular sorma. Sevgili gizli dostum sen de cevaplamama hakkına sahipsin bunu bil.
Özel sadece senin
Kendimi tatmin etmekle ne alakası var; eğer ki gerçekten öyleyse bir sıkıntıları var ve profesyonel destek almalarını telkin edecektim sadece ki evlilikleri çıkmaza girmesin diye
Çok şükür kimsenin özel hayatını merak etmiyorum
Bir hocaya gidip kısmet actırmak öncelikle sonra kısmet için okunacak dualar var üstümüzden kötü enerjiyi atmalısınız yoksa çok beklersiniz
Ne tevafuk ben de bu minvalde bir video izliyordum şu an. Asosyal değilseniz yapabileceğiniz bir kaç şey var.
Oturup ağlasın, türk kadınların evlenmek dışında başka bir amacı yok
kotu huy, bakimsiz sooguk ya da cirkin? bunlar var mi
Herkes elini taşin altina sokacak kardeşim emek oladan yemek olmuyor kadin da erkekde hazirci olmayacak
ben buna hiç inanmıyorum çıkınca begenmiyorsunuız
İnsanlar kafayı bu kadar evliliğe takmamalı. Olmuyorsa boş versin gitsin.
benimde çıkmıyor hiçte çıkmıycak zannediyorum ama illaki çıkar
Aramaya başlayınca belanida bulabilirsin yani wkdkwkskxk
Arama ablam karsina aklına gelmedik bir anda cikaverir
Evlilikten çok düğün isteyen kız tarafı yüzünden evliliğe sıcak bakılmıyor artık.
Sabretmeli ama nasip deyipte beklersen o nasip seni bulmaz birşeyler yapmalı
Evlenmek istemesin o zaman çıkar...
Rabnimden hayirlisi beklemeli acele etme bence
İstemiyorum ve benim karşıma çok çıkıyor sksisj
Ne kadar şanslı olduğunun farkına varmalı.
başka şeylere odaklanmalı
Nasıl birini arıyorsun mesela
Aramaya devam durmak yok
O sizi bulur doğru insansa er ya da geç
A dedim.. Salla gitsin
Elbet çıkar karşısina çok kasmamak lazım
Karşısına mutlaka çıkar
Vardır bir yerde nasibi...
Karşısına mutlaka çıkar
Karşısına mutlaka çıkar bir gün
Boşversin ne evlenmesi.
Arayışta olmalı aramali
Nasip kısmet hep beklenmez sen harekete gec
Boş vermeli, başka şeylere odaklanmalı
Aramaya devam etmeli ümidi kesmemeli
Bulanlar ancak arayanlardır 😂
Nasip kısmet olmazsa ne yaparsa yapsın bos
çevre faktörünü değerlendirmeli
çıkar çıkar bir gün mutlaka
Benimle evlenmek için yalvarmalı
Beklemeli
Görücü istesin
Herşeyin bir zamanı var
Beklemeye devam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?