Tanışalı üç hafta oldu ve şimdiye kadar sadece yazıştık, daha buluşmadık bile.
Abartılı değil mi?
Abartılı değil mi?
Flört dediğimiz kavramı pek anlamıyorum ben zaten birbirinizi tanımanız için geçirilen zaman değil mi flört. Kimle ne yaptığını söylemezsen nasıl tanıyacaksınız birbirinizi ya da ne konuşacaksınız paylaşacaksınız?
Cevap
4Cevap
Allah'ım yorumlar neden bu kadar geniş yapılı insanlarla dolu
Kız flört ne 🙄😬 koruyup kollamak istese baskıcı umursamasa yav şak diyorsunuz
Gerçekten günümüz ilişkileri boş
Bulmuşsun seni merak edeni ya evlen ya da zinadan vazgeç
Yapmasa da yapmıyor dersiniz. Demek ki merak ediyor, sen de sınırlarını belli ederek onun merakını gider..
Yani hesap sorar gibi soruyor anladığım. kasariyla bide tamam deyip trip atmış trip atan erkek hiç çekilmez sahiplenmek kısıtlamak değil tabiki istediğin yerlere gidebilirsin senin onun dışında da bir hayatın var
Bence aşırı bir durum karışımdaki kişi flörtüm olabilir ama benim onun dışında bir özel hayatım var. Bu konuda karşı taraf dengeyi kesinlikle bilmelii
Belki sahipleniyorum hissi vermek içindir
Çok yüz verirsen böyle olur
Yuh neyin kafasını yasiyo
Kabalaşmamak kaydıyla isteyebilir
Evet sşiri
Abartı ya
hesap sorar gibi mi?
Yani, dışarı çıktım ve Durumda Fotoğrafımı paylaştım. Hangi Cafe’ye ve nezaman gittiğimi sordu, sonrada tamam yazdı.
çok sevmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?