3 haftalık flörtüm nereye gittiğimi, kiminle buluştuğumu bilmek istiyor. Abartılı değil mi?

Tanışalı üç hafta oldu ve şimdiye kadar sadece yazıştık, daha buluşmadık bile.
Abartılı değil mi?
3 haftalık flörtüm nereye gittiğimi, kiminle buluştuğumu bilmek istiyor. Abartılı değil mi?
Cevapla