Merhabalar dün bir arkadaşımla buluşmaya gittim flörtüm sayılır ama flört de denemez gibi bir şeydi?

Ama onun yanına giderken beni beğenmez kaygısıyla gittim beğenmiş gibi Yapmış da olabilir bilmiyorum ama beğenmiş gibi davrandı fakat ben onun yanına gitmeden önce çok Kafama Taktım bunu ve o kadar Özen göstererek gittim ki hani Hayatımda ilk defa buluşacağım bir insan sonuçta ama onun boynum yanıma gelme tarzı eşofmanın dizinde yırtık vardı normal salaş evde giydiği kıyafetlerle gelmiştir resmen herhangi bir şey olmadı ama akşam 8.00'den beri de yazmıyor Neyse ümidi keselim siz olsanız böyle bir insanı kabullenir miydiniz?
Merhabalar dün bir arkadaşımla buluşmaya gittim flörtüm sayılır ama flört de denemez gibi bir şeydi?
Cevapla