İnsanlar neden evleniyor birde boşanan insanların bazıları tekrar birleşiyor evliliğine.
Sebeb?
Sebeb?
Dini ve toplumsal baskılar yüzünden. Çünkü başka türlü ne ilişki ne de cinsellik yaşanamıyor. Gerçi evlendikten sonra hiç yaşanamıyor da en azından öyle olacak sanıp evleniyor çoğu kişi.
Cevap
2Cevap
Hayatlarını yaşamak için hayata geç kalmamak için aile evinden kurtulmak için rahatlığa kavuşmak için
İnsandan insana değişiyor canım bu 5 parmağın 5i Bir değil
Sen bu soruyu düşünüp yazdıysan evlenme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?