319 hatlı Kadıköy Yedpa otobüsünde bir kızla bakıştık, ama inmem gerekti, onu nasıl bulabilirim, bakması hoşlanma belirtisi mi?

319 hatlı otobüsteydim, inmeme bir kaç durak kalmışken tatlı bir kız gelip karşıma oturdu, bakıştık onunla, utandım o an uzun süreli bakamadım, böyle durumlarda ne yapılır, onunda bakması iyiye işaret mi? Umarım siteye üyedir kendisi 😊

319 hatlı Kadıköy Yedpa otobüsünde bir kızla bakıştık, ama inmem gerekti, onu nasıl bulabilirim, bakması hoşlanma belirtisi mi?
Cevapla