Hoşuma gitmez. Olgun, akıllıca davranmasını tercih ederim. Ben onun çocuğu değilim o da benim babam değil sonuçta...:D Sevgili sevgili gibi olmalı yani. Bana kendi gibi davranmalı. bebeğiymişim gibi değil...
Evet ben çok isterdim yani beni annem gibi sevsin korusun ya da endişelensin ve sürekli beni düşünsün isterdim. sanırım sevgi eksikliği ile ilgisi olmalı.