Öncelikle kendimden kısaca bahsetmek isterim. Hayatım boyunca, kızlara karşı aşırı derecede utangaç oldum, hiç iletişime geçmedim. Benimle iletişime geçmek isteyen kızlarla konuşamadım. Hiç kız çevrem olmadı, sosyal medya kullanmam. Varsa yoksa tonlarca erkek çevresi, ayrıca popüler kültüre karşı biriyim. 20 yaşına gireceğim birkaç ay sonra. Mezuna kaldım, ve istediğim bir bölümü kazanmak için tekrar çabalıyorum. Erkeklerin yanında aşırı rahat ve mutlu biriyken, ne zaman kız konusu açılsa, yoğun bir hayal kırıklığı hissediyorum...
Arkadaşlarımı iyi seçtiğimi düşünüyorum, ve kızlarla hiç işim olmadığı için, özellikle tarih coğrafya ve dış politikaya (kesinlikle türk siyasetine değil) müthiş bir ilgim var.. Kız peşinde hiç koşmadığım için ister istemez, bu durumun beni kültürlü biri yaptığını düşünüyorum. Ama gel bir kızla havadan sudan konuş derseniz konuşamam. Ancak saydığım konular ile diyalog döndürebilirim.
1,80 boyundayım, cılız değilim aksine kalıplı biriyim, tip olarak gerçekten tipsiz biri olmadığımı düşünüyorum. Abim bana, hep sen benden daha yakışıklısın der. Ve kime fotoğraflarımızı göstersem onaylıyor. Ona rağmen onun sayısız sevgilisi oldu çünkü utangaç değildi.
Sokakta, o kadar keko ve tipsiz erkeklerle sevgili olan kızlar var ki.. Sadece şaşıyorum, herkes sevgilisi ile sokakta geziyor. Ben yalnızım... Geçen gün eve tek başıma dönerken, gözümden 2 damla yaş döküldü.. O kadar üzülüyorum cidden.
Üniversiteye geçtiğimde ne yapmalıyım? Kızlarla konuşmaya çabalamalı mıyım? Tarihin yan etkisi.. bazen keşke dünya savaşlarında asker olarak ölseydim diyorum...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer