Evet bakimliyim elim yüzüm düzgün ama hiç sevilmedim hiç sevgilim olmadı, acaba boyum 173 olduğu için olabilir mi diye düşünüyorum hep...
Bana ne tavsiye edersiniz
00
Bana ne tavsiye edersiniz
00
Kızlara pislik gibi davran, direkt konuya dal birini elde etmek istiyorsan, sevdiğini her şekilde belli et konuşman güzel olsun zeki ol sohbetin sarsın karşındakini güldürmeyi bil elit ol giyimine özen göster kaliteli mekanlarda takıl
Sevgilin olsun istiyorsan biraz konuşkan olman lazım birazda cesaret. Etrafında beğendiğin bir kızla sohbet başlatırsın, zaten öyle sohbetin varsa da ilerletirsin ve çıkma teklif edersin. Kabul etmezse başka birine yönelirsin. Ek olarak boy pos çokta önemli değil bu tür şeylerde takma onu kafaya.
Cevap
1Cevap
Knk boyun turkiye ortalamasina sahip bence o yuzden degil belkide ozguvenli ve atilgan olman lazim
Senden kısa tabiri caiz fırıldaklar ne işler çeviriyor bakma sen boya😅😅
1.50 1.60 kızlara bak
150 160 kizlar 190 ostiyor ve hepsinin de sevgilisi uzun, hiç 170 erkekle sevgili olan 150 160 kız gördün mü hayatında?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?