İki yıllık sevgilimin ilk defa telefonuna baktım sizce doğru söylüyor mu?

Erkek arkadaşımın telefonuna baktım. Galerisinde hep ben vardım Instagram da da ben varım. Whatsapinda mesajlarda hiç kız yok annesi kardeşi yengesi o kadar. Whatsap kişilerine girdim en altta kaydedilmemiş numara profilde bir tane kız vardı bu kim diyince babam artmıştı bu kızı dedi neden dedim babam taksici ulaşamadı bana ara dedi hesap numaramı verip konum isticektim dedi. Sonra zaten babama ulasmis konuşmuşlar dedi. Hesap nuamrani neden veriyorsun ki dedim bazen nakit para olmayınca oraya attırıyor babam dedi. Tamam deidm. Arama geçmişine baktım Nisan 'da iki kere aramış kızı. Sizce dogrumdur babası taksici nakit para olmayınca Ibana attiriyormus parayı dogrumudur ilk defa duydum tamam dedim konuyu kapattım

İki yıllık sevgilimin ilk defa telefonuna baktım sizce doğru söylüyor mu?
Cevapla